Hoeveel zijn jullie nu aangekomen?

A

Anoniem

Guest
Ben zo benieuwd hoeveel jullie zijn aangekomen en of jullie nu weinig of veel eetlust hebben.

Ik ben zelf rond de 15 kilo aangekomen en heb een behoorlijke eetlust nog. Hoop niet meer zoveel aan te komen eigenlijk. Verlang al naar mijn oude kleding.

Groetjes
Claudia (34,2 weken)

Hoi Claudia,

Twee weken geleden was ik 14,5 kg aangekomen, maandag weer wegen bij de verloskundige. Ik denk dat er wel weer een kilootje bij zit. Mijn eetlust is niet echt veranderd de laatste weken.

Pien (35.1)

Ik ben vandaag 37 weken zwanger en 26 kilo erbij  en dat terwijl ik amper eet maar goed, we werken het wel weer eraf als de beeb er is KOMT GOED!

ben maandag 36 weken en heb er 17.5 kg aanzitten. Dat valt voor mij nog mee want bij mijn zoontje was het meer. Maar goed heb nog een paar weken te gaan dus er zal vast nog wel wat bijkomen, ik zal de 20 kg wel halen denk ik.

Ik ben al ruim 20 kg( 1e zwangerschap ook zoiets, maar nu moeten we nog eventjes) aangekomen en van de week toch nog uit mijn buik geknapt. Dus nu in mijn 2e zwangerschap na 37 weken straie... :-( Maarja, na de bevalling zien we wel hoe we alles weer strak krijgen.

1e zwangerschap ongeveer 15 kilo aangekomen.

Komt met name door de eerste weken toen ik overal trek in had.
o.a. appelflappen!

Laatste tijd stabiell

hallo,

ik ben 17 kilo aangekomen....
maar ik moet zeggen ik heb alleen een "buik"..verder is er totaal niks te zien dat ik ben aangekomen.

als mensen mij van achteren zien hebben ze niet eens door dat ik zwanger ben.

groetjes, 36+1

Terug
Bovenaan