Hoeveel zijn jullie nu aangekomen?

Bij 37 weken was ik 7 kg aangekomen. Maandag weer op controle, zullen zien hoeveel het dan is. Mijn eetlust is op dit moment aan de flinke kant. Heb helaas voornamelijk zin in lekkere koeken en chocola.

Groetjes Nathalie 37+4

Ik ben in totaal 27 kilo aangekomen en morgen is het weer weeg dag. Ik heb ontzettende honger de hele dag en eet ook wel erg veel. Probeer alleen wel verantwoord te eten maar daar glippen toch vaak ook gewoon lekkere dingen door.

Hoi,

Dit is mijn 1e en ik ben nu 12 kilo aangekomen en ben nu 36 weken en 2 dagen
zwanger. Ik hou ook nog veel vocht vast.

Maar het verschilt wel de gewichten hier. Maar wel leuk om te weten.
Het ligt ook aan je bouw enzo.

Succes meiden met de laatste loodjes!!

Liefs An

ik ben nu in totaal 8,3 kilo aangekomen en ben daar best trots op ... de meeste in mn familie zijn erg fors en kwamen bij een zwangerschap veel aan wat er nog niet af is... ik weeg nu 83,3 kilo en sommige zien dat helemaal niet aan me :p

ben ook een grote eter altijd al geweest dus ben ben wel blij haha.....

liefs miranda
35wk,6dag

Ik ben nu 9 a 10 kilo aangekomen en het is mijn 2e zwangerschap. Bij mijn 1e zw was ik 13 kilo aangekomen maar dat ga ik nu niet redden. Heb nu ook last van maagzuur en snel misselijk dus niet zo ´n grote eetlust. mijn grote verslaving nu is waterijs maar daar wordt je niet dik van haha.

gr
Marielle
36w5d

Ik ben nu 5,5 kg aangekomen en was eerst 6,5 aangekomen.Op een of andere manier ben ik in 1 week een kilo afgevallen misschien vocht omdat het niet meer zo heel warm is?Ook heb ik zwangerschapssuiker en word de baby 4 wk groter geschat.Vrijdag weer een afspraak en dan gaan we kijken van hoe en wat i.v.m. een ks.

O ja ik ben nu 36,3 wk

Een week of 4 geleden was het nog + 20 kilo, maar er is nu wel wat van af. Zelfs m'n man zegt het, dus dat zegt al wat haha.
Bij mij komt het vooral omdat ik nu niet meer werk, dus niet meer na het werk ga snacken. Ik denk dat er een kilootje of 3 af is. Ik zou het niet weten, heb thuis geen weegschaal en wordt niet gewogen bij de vk. Zal toch voor de lol a.s. dinsdag eens wegen.
Bij onze dochter was ik maar 7,5 kg aangekomen, dus wel een heel verschil tussen de 2 zwangerschappen.

Groetjes Miriam (37 wkn)

ik ben bij de eerste zwangerschap 14 kilo aangekomen, maar toen had ik ook meer honger. ( en me buik was een slagveld van de straie) en ik heb flinke bekkeninstabiliteit gehad en mocht al met 14 weken zwangerschap niet meer werken en vanaf 20 weken lag ik zo ongeveer plat.en mocht alleen in huis wat lopen en verder rusten.

nu ben ik 6 kilo bij gekomen, een paar keer zelfs wat afgevallen. maar ik heb ook minder honger, (ben nu in het begin ook misselijk geweest) maar heb ook minder de kans, aangezien ik nu nog een kleine heb rondrennen, heb je minder kans om tussendoor te snoepen of het is gezond snoepen, appel, mandarijntje en zo.ik ben veel meer in beweging nu. en de straie heeft nog een keer toegeslag al dacht ik niet dat dat nog kon zoveel striemen zaten er al. maar blijkbaar was er nog plaats voor meer.

groetjes Dees

35,3wk

Terug
Bovenaan