Hoeveel zijn jullie nu aangekomen?

Hoi,

Ik weet niet precies hoeveel ik ben aangekomen. Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik 12 kg aangekomen, maar dat was niet op het eind, toen was ik weer wat afgevallen. Nu ben ik de eerste maanden best wel veel afgevallen. Bijna tien kg. Nu weeg ik weer ongeveer net zo zwaar als in het begin van deze zwangerschap. Nog niet veel aangekomen dus, en tegelijkertijd toch weer wel.
Ik heb ook een enorme toeter en ben een balletje vol strepen.....

Groetjes Hanneke
mama van Hjerre en nu 34,6 zwanger

Hoi,

ik ben nu 8,5 kilo aangekomen.
weeg 66 kilo nu.
ik draag mijn buik in een tuitje naar voren.
en ik ben iets voller in mijn  gezicht geworden.
verder ben ik nergens aangekomen.
pas nog in sommigen broeken ivm dat ze zo laag zijn.
over eetlust, is bij mij niet anders of meer.
ben altijd een snoeperd geweest en nu ook!
voor mij geen augurken!!! hahaha!!
 succes iedereen met de laatste loodjes!!

liefs bianca (36,3 wkn zwg)

Ik zit nu op 35,3 weken en ik ben 10 kilo aangekomen. In het begin van mijn zwangerschap ben ik erg misselijk geweest en nu heb ik al snel last van maagzuur als ik vette dingen eet.
Vanaf de achterkant gezien is het niet te zien dat ik zwanger ben haha... maar van de voorkant des te meer want ik heb een mooie 'voetbal'.
Gelukkig nog geen striae (afkloppen) te zien op deze buik!

Liefs, Line

Ik heb geen idee wat ik aangekomen ben, want ik weeg mezelf nooit.....en de vk hier doet dat ook niet! Ben van mezelf al stevig, maar ik gok op zo'n 12-15 kilo. Helaas is mijn buik wel een slagveld van striae, sinds onze kleine meid een paar weken geleden een groeispurt had! Mijn baarmoeder was toen 7cm gegroeid in 3 weken ...
Nou wordt ze ook wat zwaarder en langer ingeschat, dus het zal wel een stevige baby worden!!! Ik hoop dat we het er allemaal weer af krijgen na de zwangerschap
Groetjes,

NathalieMS
(34,5)

Hallo!

Ik ben nu 38 wk 1 dg, en 8 kg aangekomen, ben vanmezelf wel al fors,...
maar bij mn eerste was ik 20+ kg aangekomen, dus vind dit erg netjes,
Ik eet me gek aan lekkere dingen...

Maar ik zou weer blij zijn als ik weer "gewone"kleren aan kan.

Ook op mn buik striae... bij de 1e helemaal niet..
helaas...
maar goed, is voor t goede doel!!

groetjes
Jeannette

Ik zat vorige week bij mijn controle op 6 kilo. Vind dat ik het netjes doe, want ik laat er niks voor staan.

Groetjes, Marlise.

34+4 weken zwanger.

hoihoi,

Ben vandaag precies 35 weken en in totaal 10,5 kilo bijgekomen.
Heb alleen striae op m'n borsten en hopelijk komt er niets op m'n basketbal-buik. Maar ja, dat hebben we niet voor het zeggen, toch...!

Allemaal succes met de laatste loodjes!
Gr Els

Hoi, hoi,

Ik zit nu met 35 weken op 7 kilo's en ik denk dat er niks meer bij komt, was bij mijn zoontje ook niet in de laatse 2 maanden.

Terug
Bovenaan