Hoeveelste ronde zit jij

Hi,

Ik ben nieuw op het forum en vroeg mij af in de hoeveelste ronde jullie zitten. In mijn omgeving lijken er altijd twee uiterste te zijn.. direct zwanger of de medische molen.

Ontmoet graag mensen hier die in hetzelfde schuitje zitten of je het nou al langere tijd probeert of net bezig ben.

Zelf schuil ik mij onder de categorie net bezig. 4 rondes verder en realistisch weet ik dat ik me niet zo druk moet maken en wat geduldiger mag zijn. Maar hopelijk herkennen mensen dit als ik zeg, je bent er klaar voor, je wilt het graag en dan liever vandaag dan morgen ?

Oooh zo lastig!! Bij de eerste : ik wilde het zooo graag en dan natuurlijk METEEN! Na 15 jaar de pil geslikt was ik in ronde 3 zwanger. Mijn cyclus was wel weer meteen redelijk regelmatig (tussen 26-34 dagen). Bij de 2e: gestopt met de pil na een jaar slikken, 1x onveilig gedaan en zwanger in de eerste ronde dus. En had die verwachting helemaal niet dus dat was fijn!! Nu voor de 3e bezig en dat is dus echt irritant want je hebt toch zo je verwachtingen. Toen de eerste ronde dus niet lukte wel lichtelijk teleurgesteld. Nu in de 2e ronde en ga maandag testen (vandaag denk ik 8dpo)....
Aan de ene kant goeie hoop (sinds gisteren wat last van steken/krampen in mijn buik, droge mond, rugpijn en witte dingetjes in mijn urine) maar aan de andere kant wil ik eigenlijk niet te positief zijn om niet weer teleurgesteld te worden..
Wachten duurt lang haha!!

Hoi NolaMichelle, 
Bij mij was het voor mijn eerste kindje gelijk raak maar werd een miskraam, toen 3 maanden even hersteld daarna gelijk raak en dat ging goed. 
Nu voor een 2e kindje werd helaas ook een miskraam, wel gelijk opnieuw geprobeerd daarna 2 rondes gelijk weer positieve testen maar werd alsnog ongesteld, zit nu in ronde 3 en verwacht dit weekend eigenlijk mn menstruatie heb al 5 dagen zoveel kramp, maar ik hoop dus snel raak. Dat hoopt natuurlijk iedereen met een kinder wens :) 

Wat fijn om te lezen dat het zo snel raak was bij je! Mijn menstruatie liep vanaf het eerste meteen in regelmatige cyclus. Kan de klok erop gelijk zetten. Gister was voor het eerste dat ik 1 dag overtijd was, maar helaas vandaag diende moeder natuur zich weer aan. Hoop dat jij snel je derde kindje mag verwachten❤️

Haha ja, ongeduldig werd ik ook al snel! Bij de eerste na 9 maanden gelukt. Had een vriendin waar het ook gelijk de eerste de beste maand gelukt was, dan ben je gelijk ongerust ? nu zo’n 6 maanden aan t proberen voor een tweede.. sta er nu gelukkig wel relaxter in! Maar aan het einde van die twee weken wachten toch altijd weer spannend ? heb ook mensen om me heen die in de medische molen zitten, dan word je vanzelf ook wel nuchter denk ik.. ben dan maar blij dat dat bij ons niet het geval was! Nu maar hopen dat er snel een positieve test komt ?? jij ook veel succes!!

Oh spannend he, ik herken het enorm!! Bij ons eerste kindje was ik super gefocust en elke keer ongesteld was weer een teleurstelling en zenuwslopend. Uiteindelijk zwanger na 13 maanden, wat dus gevoelsmatig lang is maar eerder normaal dan abnormaal.
Vorige week knoop doorgehakt dat we voor een 2e kindje gaan, onze dochter is nu 2 jaar. Ik heb steeds gezegd bij een 2e ga ik er nuchter in en we zien het wel, ik denk ook dat ik relaxter ben maar toch ben ik aan het berekenen wanneer mn eisprong is terwijl ik het op z'n beloop wilde laten hahahaa. Mindfuck, dus ja ik begreep je super goed!
Succes, hopelijk snel een positieve test

Terug
Bovenaan