Hoeveelste ronde zit jij

@Frasseke hopelijk kan je de gynaecoloog iets meer duidelijkheid of in ieder geval perspectief geven! Na 15 rondes kan ik mij voorstellen dat je hier ontzettend aan toe ben en dat het zwaar voor je is. Mocht je er behoefte aan hebben laat je dan weten hoe het gegaan is? Liefs

@EvanS bedankt voor je reactie, moet toegeven dat ik het fijn vind om te lezen dat er ook mensen zijn die er "tussenin" zitten en met 6 maanden zwanger zijn i.p.v. meteen raak. 

Wij zijn ondertussen 1,5 jaar bezig. 1 jaar geen menstruatie en nu zitten we in ronde 6 met behulp van de kliniek. Hormonen die ik nu slik blijken niks meer te doen dus maandag gesprek hoe nu verder, waarschijnlijk injecties. Pff ik heb er alles voor over als het maar een keer zo ver mag zijn...

Vandaag dus naar de gyn geweest. Eerste onderzoeken kunnen we gaan plannen. Dus dat gaat dan om zaad en bloed onderzoek. Ik zal ook een HSG krijgen, maar dat kan pas in ronde 17 zegmaar, dus over 7 weken. Helaas was over 3 a 4 weken geen plek meer. Maar ja dus nu in ieder geval wat perspectief, maar we zullen moeten afwachten of het wat oplevert. Tussendoor zelf maar door klussen ;)

Terug
Bovenaan