Hoeveelste week verteld?

A

Anoniem

Guest
Hallo mamma's,

Ik ben nu 5 weken zwanger en dat is natuurlijk nog veel te vroeg om het aan de   grote klok te hangen. Natuurlijk het verstandigst om het na de 10-11e week te doen. De opa's en oma;s weten het al wel, ook omdat het fijn is als die er van weten mocht het mis gaan.
Ik ben benieuwd wanneer jullie het verteld hebben aan iedereen!

Groetjes Lin

Hoi,

De opa's en om'as wisten het al met 6 weken. Kon mn mond niet houden hihi.
Mn baas wist het met 8 weken, was zooo moe en moest veel tillen en sjouwen wat pijnlijk was dus toen moest ik wel. Evenals onze beste vrienden.
De rest hebben we het verteld met 12 weken of werd het verteld door blije oma's die eindelijk hun mond mochten open doen hihi.
Veel plezier met vertellen!

Liefs Reneke

hoi,..
Wat naaste vrienden en de ouders wisten het al snel. Gelijk allemaal gedeeld.
Overige mensen hebben we het afgelopen week verteld. En ik ben nu bijna 11 weken, maar we zijn zo blij en konden nu niet langer meer stil zijn.
En de reacties zijn heerlijk.

Hoi LinDo,

Wat leuk! Ik loop met precies dezelfde vraag rond.

Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben, en wil het wel van de daken schreeuwen.Ik ben nu 6 weken zwanger.

Ik denk dat ik met Kerst het grote nieuws aan mn ouders vertel, en met oud&nieuw aan onze beste vrienden.

Op mijn werk en bij mijn sport wil ik eigenlijk nog wel even wachten.........

Voel je je goed?

Groetjes 8

De opa's en oma's heb ik het met 6 weken al verteld, en mn schoonzusje en 2 zwagers ook, we konden het echt niet meer voor ons houden, en aangezien ik gestopt ben met roken (nou ja nog 1 per dag ) en geen alcohol meer drink en ervoor toch wel 1 glaasje wijn per dag viel het al aardig snel op. Maar verder aan vrienden en familie en op mn werk nog niks verteld.        

ja het valt niet mee om je mond dicht te houden. vandaag op kraamvisite geweest bij 1 van onze beste vrienden, dan is het leuk om te zeggen dat er een vriendje of vriendinnetje aan zit te komen.
8nes; ik voel me best een beetje raar. Erg emo, heel stom, om minste of geringste huilen, voel me zelf net een baby!!! Beetje krampjes af en toe in de onderbuik, wel meer moe, maar verder prima. En jij?

Groetjes Lin

Hoihoi,

Ik voel me op zich ook goed, maar wel een raar gevoel in mijn buik. Beetje borrelig, zeg maar.
En ik heb sinds 5 dagen last van mijn onderrug. Nu blijken dat m'n nieren te zijn. Hopelijk gaat dat snel over.
Ik ben totaal niet misselijk. Maar dat komt vast nog wel.Wel heb ik dorst!
Leuk om zo te kletsen over ons geheim. hihi.

Groetjes 8nes

Hoi hoi,

Vandaag ben ik vijf weken zwanger en wij hebben het ook al aan de oma's verteld en verder nog aan niemand. Maar het ligt op mijn lippen om het wel te doen. Ik probeer nog even te wachten, maar ik wil het wel al graag vertellen aan mijn beste vriendin en zus.

Het is zo'n spannende tijd nu! Soms voel ik me zwanger en soms weer niet. 10 januari heb ik pas de bevestiging,want dan krijg ik mijn echo. Dan mag iedereen het weten!!!

Groetjes!
Nikki

Terug
Bovenaan