Hoeveelste week verteld?

Hoi

Ik heb het dus wel aan veel mensen vroeg verteld. Steeds weer iemand erbij als het zo uit kwam. Alleen niet aan onze andere kinderen. dat vonden we te vroeg. Dus dan zeiden we wel dat de kinderen het nog niet mogen weten. De buren weten het niet. Dat wilden we pas zeggen als je het kon zien.
Achteraf ben ik blij dat veel mensen het wisten want bij ons is het niet goed gegaan. Bij de echo bij 12 weken bleek dat het niet meer leefde. Bij bijna 9 weken gestopt. Omdat veel mensen het wisten ben ik veel gebeld, iedereen wilde oppassen als ik naar het ziekenhuis moest.Of gewoon zomaar voor wat rust. We kregen ook kaartjes. dat doet toch wel goed. We hebben het daarna ook aan de kinderen verteld want ze merken toch dat er iets is. De oudste is 8. Zij hebben het op school verteld dus bijnea iedereen weet het. Dan hoor je dat het eigenlijk bij veel mensen wel eens fout gaat en merk je dat je niet alleen ben.
Mocht ik weer zwanger worden zal ik tegen een paar vriendinnen die me nu goed opgevangen hebben zeggen dat mijn test positief is. Zeker tegen mijn zwangere vriendin die er veel moeite mee heeft.

Hallo meiden,

Wat leuk dat jullie het ook allemaal al vroeg vertelden. Ik zelf ben 6 weken zwanger nu en wij hebben het ook al aan bijna iedereen verteld. Al eerder in andere topics heb ik hetzelfde gezegt. Ik (wij) vertellen het liever aan iedereen nu we zo blij zijn, mocht het misgaan snappen ze dan tenminste ook waarom je verdriet hebt en anders moet je achteraf gaan vertellen dat je zwanger was. Ik vind het heerlijk om het te vertellen en tja...het kan tenslotte ook nog misgaan na die 12 weken nietwaar?

Er vanuitgaande dat alles goed blijft gaan, bij jullie ook allemaal, gaan we lekker genieten van deze 3e zwangerschap.

Groetjes en liefs Petra

zodra ik een positive test had (na 3,5 w) hebben we het verteld.
op mijn werk maken we ook röntgen-foto's en dat wilde ik niet meer doen.
omdat het al op mijn werk bekend was zijn we het toen al aan meer mensen gaan vertellen
groetjes suzan

Hallo allemaal!

Wat leuk , steeds meer aanstaande moeders!!! Spannend hoor! Gefeliciteerd allemaal.

Wat raar dat het bij iedereen zo anders is wanneer de echo is.
Ik heb net een afspraak gemaakt voor 3 jan. Dan ben ik 10 weken. Het ziekenhuis vertelde mij dat het gedaan wordt in de 8 tot 10de week.
De verloskundige zei dat het bij 10 -11 weken is. Maar als ik dit allemaal zo lees is het bij iedereen weer anders.
Wij hebben een soort intakegesprek op 28 dec. Over evt onderzoeken die ik zou kunnen doen , maar niet verplicht zijn. Geen idee waar ik aan moet denken. Weet iemand daar iets meer van?

En heeft iemand ook wel eens de ervaring opeens 2 dagen niets te voelen in je buik? Ik begin me gelijk zenuwachtig te maken. Nu ben ik ook griepig dus misschien dat het daar mee te maken heeft?!?!?!?

Groetjes 8nes

hoi   8nes

ik heb ook op 28 dec 1e intake gesprek en ik heb op 4 januari de echo
ben dan 10 weken en 1 dag
ben jij dan   ook op 31 juli uitgerekend?

hoi reanjoda,

Ik ben 01-08-08 uitgerekend!!

Gaat het allemaal goed bij jou? Heb je het al iemand verteld? Wij gaan
het volgende week met de kerst tegen de ouders vertellen, en met
oud&nieuw tegen onze beste vrienden, en na de echo mag de hele
wereld het weten!!!!!!

spannend hoor!!!

groetjes 8nes

Hallo,

Wij zijn inmiddels in de 6e week en hebben het dit weekend vertelt aan de toekomstige opa's en oma's, overgrootmoeder en de ooms... Veel leuke reacties en ook duidelijk aangegeven dat het nog heel pril is en met in het achterhoofd dat we ook zouden willen dat we bij deze mensen terecht konden als het mis mocht gaan...

Hoe hebben jullie het gedaan?

liefs

Oh wat fijn om dit alles te lezen. Vrijdag test gedaan: yesss, zwanger van de eerste! 4 januari naar het ziekenhuis, heb het idee dat ik het dan pas echt kan en mag geloven. Voel me helemaal niet anders (ja in mijn hoofd!!! ). Raar om bij je ouders te zijn en iets te weten... nog even wachten met vertellen. Denk dat ik op de zes weken zit nu, zoiets... Spannend. Heb het aan zus en twee vriendinnen verteld en verder mijn brandende lippen op elkaar geklemd gelaten. Dames: geniet ervan! D

Terug
Bovenaan