Hey raya,
Wat leuk dat je alweer de derde krijgt. Bij ons scheelt het straks 14 maanden tussen de twee ukkies.
Voel jij je ook zo goed?? voelde me de vorige zwangerschap alle 42 weken zo super!
Voel me nu niet helemaal top, maar dat komt meer omdat ik gisteren opeens de hele dag in het ziekenhuis heb gelegen met een heftige reactie op een operatie de dag ervoor. M'n tong was zo opgezwollen dat ik niet kon slikken/praten en het erg benauwd had. Gelukkig had ik voor mn NOD positief getest en kon ik dus zeggen dat ik zwanger was, want anders had ik een hele berg medicijnen gekregen die je niet mag hebben als je zwanger bent.
Verder voel ik me nog steeds onzeker, beetje zo'n ongi gevoel in mn buik, maar volgens mij is dat een normale kwaal die ik tijdens mn vorige zwangerschap niet had.
Trouwens even een praktische vraag. Hoe doe jij dat met j kleintjes. Heb je een duo wagen ofzo? Ik zit al een beetje te kijken en weet niet wat nou het meest praktische is. Mij lijkt een phil&teds erg makkelijk omdat ik veel met de bus reis.
Liefs Jen