Hoi Dames goed nieuws!!

Jeetje........wauw!!! Gefeliciteerd! Lekker genieten!

Liefs Rimke

Van Harte Gefeliciteerd! Super meid. Geniet er weer van!

Groetjes,
Susan

Dames,

Super bedankt voor alle lieve reacties!! Ik ga er zeker van genieten!

@raya, jij was zeker de eerste van het zomerforum, maar ik hoor eigenlijk op het najaarsforum (mn zoontje is van 20 september) maar dat bestaat nog steeds niet!!!

Wat leuk dat je ook al zo snel bent met een tweede

Liefs Jen

Hoi knutseljuffie!

dan ben je eigenlijk ook de eerste natuurlijk! hahaha wat leuk zeg!

Leuk hoor dat jouw zoontje dan ook net 1 geworden is als deze geboren word! Ik heb er straks 3 onder de 3 jaar lijkt me helemaal geweldig! Hoe voel je je verder??

groetjes
Raya

Hey raya,

Wat leuk dat je alweer de derde krijgt. Bij ons scheelt het straks 14 maanden tussen de twee ukkies.
Voel jij je ook zo goed?? voelde me de vorige zwangerschap alle 42 weken zo super!
Voel me nu niet helemaal top, maar dat komt meer omdat ik gisteren opeens de hele dag in het ziekenhuis heb gelegen met een heftige reactie op een operatie de dag ervoor. M'n tong was zo opgezwollen dat ik niet kon slikken/praten en het erg benauwd had. Gelukkig had ik voor mn NOD positief getest en kon ik dus zeggen dat ik zwanger was, want anders had ik een hele berg medicijnen gekregen die je niet mag hebben als je zwanger bent.
Verder voel ik me nog steeds onzeker, beetje zo'n ongi gevoel in mn buik, maar volgens mij is dat een normale kwaal die ik tijdens mn vorige zwangerschap niet had.
Trouwens even een praktische vraag. Hoe doe jij dat met j kleintjes. Heb je een duo wagen ofzo? Ik zit al een beetje te kijken en weet niet wat nou het meest praktische is. Mij lijkt een phil&teds erg makkelijk omdat ik veel met de bus reis.

Liefs Jen

Hoi Jen,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Mijn dochtertjes schelen 13 maanden. Ik ben heel erg blij dat we ervoor hebben gekozen om ze zo snel achter elkaar te krijgen. Fenna is nu 19 maanden en Yara 6 maanden. Fenna was te jong om jaloers te zijn. Ze wil yara alleen maar kusjes geven en knuffelen. we hadden geluk dat ze alletwee met 6 weken doorsliepen want nu hebben ze een beetje het zelfde ritme. Ik zag dat je erover aan het denken was om een duowagen aan te schaffen. Ik heb de koelstra flexxo twin en hij is echt ideaal hij past makkelijk door deuren in door de winkels. zelfs de bus gaat makkelijk. Ik kan het niet laten om mijn meiden ff te showen.

Liefs nancy mv fenna 26-07-07 en yara 29-08-08

hey meid

van harte gefeliciteerd

en een hele fijne zwangerschap toegewenst

groetjes mascha

Terug
Bovenaan