Hoi Dames goed nieuws!!

Hey Jen,

Hoe voel je je nu? een beetje bijgekomen van het ziekenhuisbezoek? en heb je nou alleen paracetamol meegekregen voor de pijn? wat een geluk zeg dat je net wist dat je zwanger bent!
Dat onzeker voelen zal je nog wel even houden. waarschijnlijk veranderd dat zodra je je eerste echo hebt gehad! En dat ongi gevoel heb ik met mijn 2de zwangerschap ook heel erg gehad. en ook erg last van mijn banden vanaf het begin al! hoort er denk ik bij... wanneer heb je je eerste afspraken bij de vk ? spannend weer he.

Ik voel me helemaal geweldig! Met de 2de zwangerschap die van me dochter heb ik echt een vreselijke zwangerschap gehad. alle klachtjes die je maar kon bedenken en ow wat was ik snel op me teentje getrapt. ik heb ook echt de hele zwangerschap gezegd dat ik het NOOIT meer zou doen hahaha hormonen ... Deze zwangerschap is heel erg anders. ik heb wel vreselijk veel last van bekken instabiliteit maar voor de rest niks! helemaal heerlijk gewoon! komt vast omdat ik zwanger ben van een jongen :p
Ik heb een gekregen duowagen van quinny zo'n oud model. ik was bang dat de duowagen mij niet zou bevallen en dus wou ik er geen eentje kopen. ik vond ze er altijd maar raar uit zien! Maar ik moet zeggen! geweldig! allebei de kids vinden het heerlijk en ik ga na de geboorte van deze een nieuwe kopen en ik zat te denken aan gewoon een topmark ofzo. ( in iedergeval eentje die wat lichter is  van gewicht)  . Als ik jou was zou ik eerst even naar zo'n zaak gaan en even voelen hoe het rijd.   het is zo persoonlijk en als je veel met de bus gaat moet je natuurlijk wel weten of hij lekker in de hand ligt en een beetje draagbaar is. maar ik zou zeker een duowagen achter elkaar aanschaffen. ik vind het in iedergeval geweldig.

liefs Raya

Hoi Raya,

Ik voel me nu weer wat beter. Het ongi gevoel is weer een beetje over.
Ben alleen echt moe en heb het warm (had ik bij de eerste ook). Ik heb paracetamols, een antibioticakuur en iets tegen allergische reacties. Ben benieuwd hoe het morgen met lesgeven gaat!

Ik ben al naar een winkel geweest (was van het weekend toch bij de
prenatal om even wat grotere broeken voor mn kleine man te komen. Die
bollert moet al in maat 74 met zn 5,5 maand.

Ik heb daar ook een stuk met de phil & teds gelopen. Hij lijkt me
ideaal. De kinders zitten soort van half boven elkaar!!! En je kan hem
ook als buggy voor een kind alleen gebruiken. Hij rijd ook lekker
soepel en heb wat revieuws op internet gelezen, je kan hem zelfs
meenemen naar het bos of strand!

Op www.philandteds.com kan je hem zien. Als jij ook een nieuwe gaat aanschaffen is dit misschien ook wel wat voor jou.

Naast elkaar lijkt me toch wat onpraktisch. Hier in almere sta je toch
vaak metmeerdere kinderwagens in 1 bus en als je niet meer op het
kindewagenstukje past mag je soms gewoon niet mee. Ik ben al 2 keer
geweigerd in de bus!! En met een wagen naast elkaar hebt je toch 1,5
plek nodig.

Wat een heerlijke meiden heb jij Nancy, Ik ben spontaan heel nieuwsgierig wat het deze keer bij mij zal gaan worden!!  

Ik spreek jullie snel weer
Liefs Jen

Terug
Bovenaan