hoi dames wie nog meer nod 10 april

Hoi dames

Wil me ook toevoegen hier.
Ben 27 jaar.
Woon in Gelderland.
Hebben een zoontje van aug. 2004.

En graag zouden wij nog een kindje krijgen...

Helaas heb ik inmiddels 2 miskramen achter de rug.
Eentje in oktober 2006 en eentje in januari 2007.
Allebei de keren na met 8 weken een echo zonder kloppend hartje gehad te hebben, een spontane miskraam gekregen rond de 9/10 weken.
Nu inmiddels na de 2 miskraam weer 2x ongesteld geweest.
Zitten dus nu in ronde 3.

Succes allemaal en tot klets,

Groetjes Jaikke

Hoi allemaal,

ik kom zelf uit groningen ik vroeg me af of hier nog meer mensen zijn die uit groningen komen

Groetjes Marina 18jr, 2de ronde, 1ste kindje

He Jaikke,

Vervelend te horen dat je 2 miskramen hebt gehad.Heb er zelf 1 gehad en dat vond ik echt genoeg ellende hoor. Ik hoop het niet nog een keer mee te hoeven maken. Maar goed, iedereen hoopt natuurlijk dat het altijd goed gaat. Ik merk zelf dat hoe langer de mk geleden is (dus hoe meer maanden met RD er volgen) hoe moeilijker ik het er mee krijg als ik hoor dat vriendinnen zwanger zijn. Heb jij dat ook gehad? Vind het zo stom van mezelf, want ik gun het iedereen natuurlijk van harte. Maar kan er niets an doen. op het moment datze het vertellen gaat het wel, maar de nacht erna lig ik te janken als een gek.

Iedereen veel klusplezier deze maand!
groetjes,
Dion

Hoi ik ben liselotte en ik ben vandaag weer ongi geworden.
ik kom uit noord brabant.
dit is de 8e ronde voor mijn tweede kindje.
dacht dat het deze maand raak was omdat ik een cyclus had van 26 dagen.
daarom heb ik deze keer mijn cyclus aangepast naar 30 dagen zodat ik geen tegenvallers meer krijg.
we gaan er weer met volle moed tegenaan.
gr liselotte

quote: Dion01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2007 19:37:43'));

He Jaikke,

Vervelend te horen dat je 2 miskramen hebt gehad.Heb er zelf 1 gehad en dat vond ik echt genoeg ellende hoor. Ik hoop het niet nog een keer mee te hoeven maken. Maar goed, iedereen hoopt natuurlijk dat het altijd goed gaat. Ik merk zelf dat hoe langer de mk geleden is (dus hoe meer maanden met RD er volgen) hoe moeilijker ik het er mee krijg als ik hoor dat vriendinnen zwanger zijn. Heb jij dat ook gehad? Vind het zo stom van mezelf, want ik gun het iedereen natuurlijk van harte. Maar kan er niets an doen. op het moment datze het vertellen gaat het wel, maar de nacht erna lig ik te janken als een gek.

Iedereen veel klusplezier deze maand!
groetjes,
Dion

Naar om te lezen dat jij ook al een miskraam hebt gehad...
Vond het ook afschuwelijk om het de 2e keer nog een keer te moeten meemaken.
Had zelfs echt het gevoel dat het die keer wel goed zou gaan, maar ja...
Ook ik heb het er moeilijk mee hoor dat anderen wel (goed) zwanger raken en kindjes die geboren worden. En natuurlijk gun ik het iedereen ook van harte, maar ook ik moet  er echt nog wel eens om huilen. Ben dan op het moment idd heel enthousiast en flink, maar thuis pink ik ook nog wel eens een traanje weg. Zelfde als jij.
Maar goed, we gaan gewoon door.
Hopelijk gaat het ook bij ons nog een keertje goed.
Met hoeveel weken had jij jouw miskraam?

Succes he!!

Lfs Jaikke

quote: Jaikke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2007 21:01:43'));

Ook ik heb het er moeilijk mee hoor dat anderen wel (goed) zwanger raken en kindjes die geboren worden. En natuurlijk gun ik het iedereen ook van harte, maar ook ik moet  er echt nog wel eens om huilen. Ben dan op het moment idd heel enthousiast en flink, maar thuis pink ik ook nog wel eens een traanje weg. Zelfde als jij.

Succes he!!

Lfs Jaikke

Ik had mijn miskraam al erg vroeg (7 weken). Had geen tijd gehad om door de week zwangerschapstest te kopen (teveel collega's in de buurt) en werd met 5 dagen overtijd ongesteld (dacht ik). Toch zei iets in me dat er iets niet klopte. Heb dus alsnog test gehaald. Toen ik die wilde doen, kreeg ik weer bloedingen. Test positief, maar ik had dus wel al door dat het niet helemaal in orde was. Werd dus uiteindelijk idd miskraam. Heel vreemd want ik heb totaal geen buikpijn of zo gehad, maar wel bloedingen. Inwendige echo gaf aan dat alles weg was en het er verder van binnen "goed" uitzag (behalve dat er geen vruchtje te zien was dan).
We proberen het dus gewoon overnieuw. Hopelijk mag het snel weer raak zijn en gaat het dan wel goed.

Succes!
grt Dion

quote: Dion01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-03-2007 20:50:51'));

quote: Jaikke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2007 21:01:43'));

Succes he!!

Lfs Jaikke

Ik had mijn miskraam al erg vroeg (7 weken). Had geen tijd gehad om door de week zwangerschapstest te kopen (teveel collega's in de buurt) en werd met 5 dagen overtijd ongesteld (dacht ik). Toch zei iets in me dat er iets niet klopte. Heb dus alsnog test gehaald. Toen ik die wilde doen, kreeg ik weer bloedingen. Test positief, maar ik had dus wel al door dat het niet helemaal in orde was. Werd dus uiteindelijk idd miskraam. Heel vreemd want ik heb totaal geen buikpijn of zo gehad, maar wel bloedingen. Inwendige echo gaf aan dat alles weg was en het er verder van binnen "goed" uitzag (behalve dat er geen vruchtje te zien was dan).
We proberen het dus gewoon overnieuw. Hopelijk mag het snel weer raak zijn en gaat het dan wel goed.

Succes!
grt Dion

Ok, dus je wist eigenlijk nog niet eens dat je zwanger was en gelukkig heb je geen last gehad, al blijft het een feit dat een miskraam vreselijk is om mee te maken natuurlijk.
Ik heb dus helaas 2 keer moeten wachten totdat het eruit kwam en heb er ontzettend veel last van gehad.... Mocht het nog eens zover komen, dan wil ik een curettage vragen zelfs.

Ennuh tja zit niks anders op om het gewoon weer te proberen ja, al ben ik wel bang dat het weer mis gaat..
Maar goed laten we eerst maar weer eens zwanger raken.

Klussen maar

Groetjes Jaikke

Terug
Bovenaan