hoi dames wie nog meer nod 10 april

Hallo!!

Hier nog een met NOD 9 April, 4e ronde voor ons eerste kindje! Wij zitten dus ook weer in onze klusweek! Alleen zien we wel wat er deze maand gaat gebeuren, we zijn namelijk allebei ziek op dit moment (erg verkouden). Ben bezig met Temperaturen om wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus, ben namelijk met het spiraaltje in geen 3 jaar ongesteld geweest. Maar ja nu dus ziek dus mijn temp is hoger! Helpt dus ook niet veel!
Ik wens jullie allemaal veel klusplezier de komende week!!

Liefs Ponoka!

PS: BabyGirl1988 wij  komen oorspronkelijk ook uit Groningen, maar wonen al weer heel wat jaartjes in het buitenland, maar eens een Groninger altijd een Groninger he!

hoi dames leuk dat jullie op mijn topic reageren .

pffffffffff is wel spannend zo in onze klus week of we onze ei vinden en op welke dag

dan weten we presies wanneer we onge moeten worden hoop dat ik en deze maand de  niet hoof tegen te komen .

en dat er nog meer meiden  niet hoeven tegen te komen en dat we allemaal naar het december forum kunnen het word nu wel eens tijd toch

groetjes iris 32j 11de 2de

Hoi Meiden...
Fijn weekend gehad?
Het wordt weer een spannende week...
Ik hoop dat we met zijn allen naar het december forum kunnen...
Maar we moeten nog even afw8en...

toi toi toi...

Liefs,
Visje x

Hoe gaat ie met jullie?
Ben benieuwd?
Temperaturen jullie ook?
Ik temperatuur wel, maar hij gaat nog niet omhoog...
nog geen eisprong gehad, lijkt het....

groetjes,
Visje x

Yep ik hou ook mijn temperatuur bij, en die was vanochtend gestegen. Ik heb mijn ei dus gehad. Nu maar afwachten.....

groetjes,
Dion

quote: Visje78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-03-2007 14:24:54'));

Hoe gaat ie met jullie?
Ben benieuwd?
Temperaturen jullie ook?
Ik temperatuur wel, maar hij gaat nog niet omhoog...
nog geen eisprong gehad, lijkt het....

groetjes,
Visje x

hoi dames hier iemand die niet tempt,maar wel ovl test.

hier nog geen ei gevonden.

groetjes iris

Nou Iris,  hoop dat je snel  je ei vindt . Succes met klussen nog!

groetjes,
Dion

quote: iris bloempje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-03-2007 22:00:00'));

hoi dames hier iemand die niet tempt,maar wel ovl test.

hier nog geen ei gevonden.

groetjes iris

Hallo Allemaal!

Hier een die dus wel tempt! Maar word er deze maand niet veel wijzer uit. Had mijn eisprong tussen afgelopen vrijdag en vandaag (breed gerekend!) maar ben dus al vanaf zaterdag zo ziek als een hond. Dus je raad het al temp erg hoog, dus kan er geen peil op trekken deze maand! Mannetje ook ziek natuurlijk, maar ondanks dat toch nog aardig wat geklust  afgelopen weekend, en vermoed dat ik mijn eisprong zondag of maandag gehad heb (afgaande op mijn slijm).

Weet iemand ook of ziek zijn de vruchtbaarheid kan schaden? Wij gaan er maar vanuit dat het deze maand niet word! Dan is de terleurstelling ook niet zo groot als de duiveltjes zich weer aantreden!

Hopelijk bij jullie meer geluk deze maand! Succes!

Groetjes Ponoka

Terug
Bovenaan