hoi hoi allemaal!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Na lange tijd niet geschreven te hebben ben ik er weer!!!!
Hoe gaat het met jullie kindjes en de mama's!!!
Leuke kerst gehad was wel bijzonder de eerste kerst???
Jessica heeft zich goed vermaakt ze heeft veel kadootjes gekregen maar alleen het papier was eigenlijk het leukste van alles,haha!!! En wij hebben ook een kerstkadootje gekregen van haar ze slaapt sinds de kerst in eens door, das echt fijn!!!

Wat  gaan jullie allemaal met oud en nieuw doen??? Thuis of weg!!!
Wij blijven thuis er komen wat vrienden bij ons en ga lekker zelf oliebollen maken das pas echt lekker!!!
En voor Jessica ook fijn in haar eigen bedje, maar afwachten of ze wakker wordt van het vuurwerk!!!
Heb er zin in!!!

Jullie allemaal een goed en gezond 2008, dan worden onze kindjes allemaal 1 jaar!!!!

Liefs Sandy

Hoihoi!

Ja, kerst was leuk! We hebben zo'n kerstbal met 'baby's first Christmas' in de boom gehangen. Zoonlief vond de (prikkende) dennetakken echter veel interessanter!
Vanavond gewoon thuis met wat mensen, lijkt ons voor Christian het prettigst.

Maak er een leuke jaarwisseling van en alvst de beste wensen voor 2008!

Liefs,
Tess

joehoe,

alles goed hier!! kerst was leuk, maar drukkies...met oud en nieuw zijn we lekker met zijn 3tjes thuis...heerlijk!! ben benieuwd of justin doorslaapt...we zien wel. En jullie??
ik zit in spanning , heb net mijn eitje gehad en goed geklust. Voel vanalles maar ja...lichaam kan je ook voor de gek houden he!! we wachten maar netjes af, tis pas ronde 1 he!! hoe gaat het met de voorbereidingen van jullie huwelijk??? en met jessica alles goed??

Tess, hoe gaat het met je zwangerschap?? hoe voel je je?? hopelijk volg ik je snel!!
alles goed met christian??

liefs sweety

Hey lieve meiden,

Jullie nog de beste wensen voor 2008 het wordt weer een bijzonder jaar voor ons allemaal!!!

Fijn te lezen dat alles goed gaat met jullie kindjes!! En Tess hoe is het met je zwangerschap en hoever ben je nu al??? En Sweety hoe heeft Justin het gedaan op oud en Nieuw??? En en al kunnen testen of moet je nog wachten pffffff ben zo benieuwd???

Met Jessica is alles goed hoor wordt al een klein peutertje, met een eigen willetje zo klein ze is ze weet wat ze wilt, haha!!! Ze was gisteren precies 10 maandjes oud, wat gaat het hard hé!!!
Wij zijn ook thuis gebleven met oud en nieuw, kwamen wat vrienden bij ons was erg gezellig en ik mocht eindelijk weer eens champangne drinken, haha, was wel een tijdje geleden hoor!!! Jessica had alleen in he begin van de avond last van het vuurwerk en de gasten die binnen kwamen dus maar even uit bedje gehaald en ff opgelaten tot ze weer moe werd en toen weer naar bedje!! Ze heeft daarna niks gemerkt van al het vuurwerk en heeft heerlijk geslapen!!!!
En de voorbereidingen van ons huwelijk zijn nu echt opgang we gaan deze maand locatie regelen en waar we voor de gemeente willen trouwen het is zo spannend allemaal maar wel leuk hoor!!!

Nou meiden succes met alles en ik lees wel weer hoe het met jullie gaat!!!

Dikke knuffels voor jullie en jullie kids van ons!!!

Liefs Sandy

hoi

leuk dat je erw eer bent,
ook ik ben hier lang niet geweest,
was een soort naar dat andere forum gegaan,
maar dat vond ik zo onoverzichtelijk
ook hebben we maanden lang getobt met jens, dus weinig pc
\
maar ik ben dr dus ook weer

kerst was leuk, en oud en nieuw nog leuker hihihi
jens heeft heerlijk doorgeslapen

groetjes

Hallo hallo!!!

Alles goed met jullie? Iedereen zo te lezen goed het nieuwe jaar ingerold - wij ook! Ik heb vlak voor 12 uur Christian uit bed gehaald. Bij ons in de buurt wordt altijd mega groot vuurwerk geknald en als hij al wakker is, vindt hij het niet zo erg. Er was trouwens weinig van te zien hier door extreem dichte mist.

Met de nieuwe beeb gaat het goed - heb hem/haar gisteren gezien! Spartelt al lekker in het rond en (voor zover te zien) alles zit erop en eraan. Ben nu 10,5 week, uitgerekend op 3-8 maar dat kan zomaar eerder worden (was bij Christian tenslotte ook). Ben wat meer misselijk dan de vorige keer, maar ja, dan heb ik weer een goed excuus even wat te eten hahahaha! Probeer overigens ditmaal minder aan te komen maar je hebt het niet helemaal voor het zeggen nietwaar!

Oh Sweety wat spannend! Ik hoop toch zo dat het gelukt is, dat zou helemaal super zijn! Hoe voel je je nu? Weet je al meer?

Sandy, ik leef helemaal met je mee met de voorbereidingen - het is zo leuk jôh! Willen jullie in Nederland of in Duitsland trouwen?

Hoi Rianne, alles goed? Hoe is het nu met Jens? Ik lees dat jullie nogal met hem getobt hebben, maar nu gaat het weer beter? Ik hoop het voor je meid!

Groetjes allemaal!!!
Tess

Hey Tess Sweety en Rianne,

Wat leuk Tess al dus nu ongeveer 11wk gaat best snel joh, ja en de klachtjes horen erbij helaas!!!
Maar je krijgt er iets moois voor terug!!! Hoe gaat het met jullie mannetje alles goed???
Nou geniet maar lekker van je frummeltje in de buik en laat nog eens wat horen!!!

Sweety hoe is het toch met jouw, heb je hier al heel lang niet meer gezien??? En hoe gaat het met Justin ook alles goed??? Wat worden ze groot nu hé ineens!!! en hoe gaat het met zwanger worden???
Ben benieuwd hoe het bij jouw gaat???

Rianne, fijn dat het nu wat beter gaat met jullie kindje niks ergers dan dat je kindje ziek is!!!!
Hoop dat je nu meer kunt genieten en dat het vanaf nu goed gaat!!!
Succes meid!!!

We gaan gewoon in NL trouwen en ook het feest houden we daar, al onze gasten komen uit NL maar een paar uit Duitsland dus ja de keuze was niet moeilijk!!! Nu heel druk alles aan het regelen locatie gemeentehuis kerk muziek voor feest kaarten bekijken dus al goed aan het voorbereiden!!!
Nou succes meiden met alles en yot snel maar weer!!!

Liefs Sandy

hoi allemaal,

Ik kon een hele tijd niet op deze site komen met inloggen...wel op zwanger worden forum maar niet hier!!! maar nu ineens weer wel gelukkig!!!

Hier gaat het prima, justin gaat heel goed en groeit idd erg snel!!! tis echt een schatje en altijd blij!! we zitten nu in ronde 2, ben nl ongi geworden helaas...maar geeft niet, zijn pas net begonnen dus we zien wel. ik gebruik weer ovutesten en toen ging he bij justin ook erg snel!!! spannend dus weer, maar zit nu pas op dag 6 dus nog ff gedult hebben!!

sandy, spannend hoe gaat het met jou zwanger worden??? Ik las dat je weer vanalles voelde dus spannendddddd!! zal duimen hoor!!

tess, goh, wat gaat de tijd snel!! fijn dat je je verder wel goed voelt op de kwaaltjes na dan hahahaha hoe gaat het met christian???loopt hij al??

rianne, jij ook succes hoor!!! wil jij ook een kindje erbij???weet even niet of je al meerdere kindjes hebt..sorry...

dames, succes met alles weer en tot schrijfs!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan