hoi hoi allemaal!!!

Hey Tess,en de rest van de meiden,

Leuk Tess, dat alles zo lekker gaat met jouw en de beeb in je buikje al weer 16 wk heen wat gaat het snel zeg poeh!!! En wat lekker dat het met christiaan ook zo goed gaat, ja die tandjes kunnen best wat veroorzaken hé!! En leuk dat jullie ventje zo de mensen om zijn vingertje wind, haha!!!
Veel charme dus dat mannetje van jullie!!!
Nou wil je alvast een goede en mooie 20wk echo wensen en hopelijk wordt het niet te zwaar voor je nu!!!
Ze zeggen dat een tweede zwangerschap zwaarder is al een eerste, omdat je nu ook een kleintje hebt rondlopen, weet niet of het bij jouw ook zo is??
Succes hé meis en de duimen draaien voor je!!!
En oh ja alvast een fijne verjaardag voor Christiaan!!!

Hey Sweety, hoe is het bij jullie ook alles weer wat beter??? En met Justin ook alles goed??
Nou doe het maar rustig aan meis het is ook nogal wat jullie hebben meegemaakt!!! sterkte nog!!!

Met Jessica gaat het nu redelijk ze  heeft nu alleen weer bronchitus, dus wordt ze weer vernevelt wat echt niet leuk is als je bijna 1 bent!!! Dit heeft ze ook al in november gehad, het houd niet op hier!!!! Ze was eigenlijk weer koortsvrij en toen begon ze weer koorts te krijgen afgelopen weekend!! En heel erg te rochelen toen wist ik het al zal wel weer bronchitus zijn!!! Dus maandag naar de Kinderartz en ja hoor ze zei hetzelfde!!! Het is best pittig als je kindje steeds ziek is en je moet ook nog eens werken en hier van alles doen pffff denk ik dan weleens!!! Maar ik hoop dat ze in ieder geval met der verjaardag weer beter is en dat schiet al aardig op!!! Maar verders is het echt genieten hoor ze worden zo wijs nu hé vindt haar eigenlijk al lang geen baby meer maar een echte dreumes!!! Ben ook echt verliefd nog steeds op der!!! Als ik zo dit eerste jaar bekijk en ik moet het mooiste moment noemen is dat toch haar geboorte dat ze op je borst ligt en je meteen aankeek van dus jij bent mijn mama!!! Raar dat het al weer bijna 1 jaar is geleden is!!!

Nou meiden heel veel liefs van ons het is weer een heel verhaaltje geworden!!!

Knuffels Sandy en Jessica

haaaaaaaaaii,

Tess, wat fijn dat alles goed gaat joh, en alweer 17 weken ...pfffffffffff time flies...hopelijk geniet je er wel weer van!! christian alweer bijna 1 jaar he, alvast een fijne verjaardag!! ga je nog iets leuks doen?? meid, wens je het beste he!!

sandy, wat vervelend voor jessica, weer ziekies..pfffffff wat een pech he!! hopelijk gaat het weer snel beter met haar!! jij ook alvast een fijne verjaardag he en geniet ervan!!!

hier gaat het goed inmiddels, we gaan weer ons klusweekend in dus we zien wel weer!! justin heeft ineens 4 tanden erbij, dus heeft koorts en hangerig dus pilletje erin en lekker naar bedje, hopelijk is tie snel beter!! verder doet hij het prima en tis gewoon een ventje om op te eten!!

tot gauw weer!! kussssssssss van ons!!

hallo dames,

Het is lang geleden dat ik hier was. Lees al   dat er een paar op nieuw zwanger zijn, Van harte en geniet er van.  

En zag ook voorbereidingen voor een huwlijk ook van harte.

Onze Bram word 19 maart ook al 1. Het gaat super snel. Ik geef nog borst voeding dus we zijn in de nacht nog wel op. Hij zet zijn eerste stapjes wel. Zusje die in middels bijna 4 word vind dat niets, hij kan nu jagen op speelgoed en alles wat zij heeft. Maar ze is dol op hem. Hij gaat inmiddels ook 5 dagen in de week naar creche vind die nog wel eng . Ondanks dat hij te vroeg geboren was hebben we behalve een liesbreuk opratie niets  anders dan zij zusje tegen gekomen. zijn geboorte gewicht was toen 2.600 nu is  het een vlinke man van bijna 10kg.  

En  waar die heel vroeg bij is het jagen op de vrouw
hahahha. er hoeft maar een vrouw in de buurt te komen en hij is verkocht.  

maar hoort er allemaal bij.  

had niet verwacht dat ik jullie verhallen nog  tegen zou komen, maar echt onwijs leuk.

Groetjes ber    

Hoi hoi!

Hoe is het hier? Ben benieuwd hoe het met jullie gaat!!
Sandy, hoe is het met Jessica's gezondheid en heeft ze een leuke verjaardag gehad?
Sweety, hoe'st met het klussen en met de eerste verjaardag van Justin?
Ber, wat leuk, en hoe was bij jullie de eerste verjaardag?

Hier alles zo zijn gangetje. Christian vond zijn verjaardag erg leuk en had niet eens zoveel moeite met het vele bezoek. Hij heeft veel speelgoed gekregen; we hebben de helft nog maar even opgeborgen hahaha!
De 20-wk echo was trouwens goed - de gyn vond het maar saai hahaha. Nou, ik was er hartstikke blij mee, dat snap je!

Groetjes!
Tess

Terug
Bovenaan