hoi hoi allemaal!!!

ps,

Wij gaan ook trouwen!!!!! op 23-6-08 dus al best snel hahahaha we houden het klein, alleen uiteten en borreltje meer niet, dat vonden we genoeg!!! maar we hebben er zin in!!!

liefsssssssssss

Hey meiden,

Nou sweety proficiat wat leuk dat ook jij gaat trouwen!!! En wat fijn dat alles goed gaat met Justin!!!!
En hoe is het bij jouw al spannend of moet je nog gaan klussen???

Nou hier is het niet meer spannend heb gewoon de RD gekregen en wel 3 dgn eerder dus ja ach ja is niet erg anders was ik wel heel hoog zwanger als we gaan trouwen in september das niet zo goed idee!!!
We gaan dus in maart ervoor en zien wel ga er echt niet meer zo mee bezig zijn , heb het er ook veels te druk voor nu met de voorbereiding van ons huwelijk!!!! We zien wel!!!

En hoe is het met de andere meiden alles goed met jullie kids en zwangerschap???
Succes allemaal en tot gauw weer eens!!!

Liefs Sandy

Ha hoi!

Hier alles goed. Christian gaat als een speertje. Hij heeft een tijd lang enorm veel gegeten (niet aan te slepen hahahaha) maar nu weer minder. Hij wordt nu ook iets smaller in zijn gezicht. Ben benieuwd hoeveel hij groeit momenteel!!! Hij was afgelopen week niet lekker want hij krijgt weer een tand. Bij de eerste twee  merkten we er niets van, maar nu...!
De misselijkheid begint af te nemen en ik begin nu toch wel aan zwangerschapskleding toe te komen. Eerst had ik het telkens zo verschrikkelijk koud, maar ook dat is minder, zodat ik wat kleding van de vorige keer aankan. Maar ik zal nog wel wat dingetjes nodig hebben, alleen al voor de zomer!!! Ben inmiddels ruim 12 weken - gek dat het eerste trimester alweer voorbij is. Het lijkt nu wel sneller te gaan, ik ben er ook minder mee bezig. Dan kijk ik in de spiegel en denk ik: oja! ik ben zwanger!!!

Sjonge, het was spannend bij jullie! Sweety, ik dacht echt dat het raak zou zijn! De vorige keer was je supresnel zwanger, dus de kans is groot dat het ook nu niet zo gek lang zal duren. Ik duim voor je meid en heb ook dit voor je: ********** ********** ********** ********** **********! En wat super dat jullie ook gaan trouwen! Zit hier helemaal blij te wezen voor je. Heel goed dat jullie het lekker op jullie manier gaan doen - het is júllie feestje!

Sandy, wat lees ik nu? Het had zomaar zo kunnen zijn? Jammer dat de RD toch weer langskwamen. Al heb je wel gelijk dat je dan op een wel heel spannend moment uitgerekend zou zijn! 'Wat is daarop jouw antwoord?' 'Mijn antwoord? Dat mijn vliezen gebroken zijn!!!!' Hihihi, ik zie het zo voor me. Alleen is het minder grappig om het mee te maken misschien. Meid, ik hoop dat je in maart snel zwanger bent en dat je een in dit opzicht rustige trouwdag zult hebben! Hier alvast een voorraadje: ********** ********** ********** ********** **********!

Dagdag!
Liefs,
Tess

Hoi meiden,

Hoe is het bij jullie allemaal???

Haha Tess heb wel gelachen om jouw uitleg van het trouwen, hihi!!! Nee dat wil ik ook absoluut niet dus ja nu maar veilig doen hé, want ja aan de pil voor paar maandjes had ik ook geen zin in moet je weer ontpillen!!! Fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap en je kleine mannetje!!!
Houden zo!!! En krijg je nog een echo of moet je nu wachten tot de 20wk??
Succes meid wel leuk hoor!!!

Sweety en hoe is het bij jouw al vollop wezen klussen of niet hoop zo dat het lukt voor jullie???
De duimen draaien!!!

En Rianne hoe is het met jullie kleine hoop dat die nu helemaal gezond blijft!!!

Jessica is erg ziek geweest afgelopen week en heeft nu antibioticakuurtje om weer helemaal beter te worden ze heeft een ontsteking aan de bovenste luchtwegen!!! Vorige week had ze ook een pseudo-kroepaanval das best eng hoor ben niet gauw in paniek maar toen wel!!! We zijn ook maar gelijk naar het ziekenhuis gereden en naar 2 uurtjes waren we weer thuis met een kindje dat weer normaal ademde!!! Ga zo ff boodschappen doen met der is de hele week al binnen geweest ff frisse lucht zal der goed doen, ze is ook koortsvrij dus dan mag het ook!!!
Jullie allemaal fijn weekend en succes met alles en groetjes!!!

Liefs Sandy

heee meiden,

kan eindelijk weer eens inloggen hier...raar hoor op zwanger worden forum kan ik er altidj op maar op dit gedeelte...pffffffffff...
hier alles prima, we hebben het zwanger worden op een zeer laag pitje gezet tot begin juni omdat we eind juni trouwen...geen probleem, dus hier gewoon ongi's hahahaha mocht het toch zo zijn dat het lot anders bepaald, dan zijn we hier dolblij mee natuurlijk!!! verder met justin alles goed, hij staat en trekt zijn eigen op overal aan, en eet goed en eet zelf hahahah

hoe gaat het met jessica sandy?? en met de voorbereidingen voor jullie huwelijk?? en met het zwanger worden?? ben zo benieuwd!!!

tess, wat fijn dat alles goed gaat meis!! lekker hoor, met christian alles goed?? bijna alweer 1 he!! hoe gaan jullie dit vieren?? en al namen voor de 2de spruit klaar?? willen jullie weer weten wat het wordt??

nou lieverds, succes ermee en tot horens weer!!!

liefs sweety en justin

hoi, hoi,
Toch leuk om bekende terug te lezen en dat sommige al weer zwanger zijn en andere bezig zijn om weer zwanger te worden. Voor mij zit zwanger worden er voorlopig niet in, dat lijkt me niet zo praktisch met een corset! Haha. Nee, buiten dat is mij dat zeer afgeraden. Vanwege mijn rug en mijn algehele gesteldheid ( is niet zo best). Eigenlijk zou ik stiekem wel willen hoor!
Ach, mijn tijd komt nog of niet dan heb ik in ieder geval een ongeloofelijk lieve dochter.

Leuk om jullie namen en verhalen weer eens te lezen. Ik kom hier niet zo vaak meer, omdat ik op het maart-forum van forumplaza zit en dat vind ik een veel prettiger forum dan deze. Deze doet soms zo raar.
Moet je daar ook maar eens kijken: maart forum

Hier alles prima. Minke is alweer 11 maanden en doet het prima. Ze is niet zo snel in haar ontwikkeling als haar broer, maar het gaat hardstikke goed. En ze is een lekkere eter en da;s ook wel eens leuk na een prutser met eten, haha.

groejtes

Ha hoi!

Hoe is het met jullie allemaal?!?! Sandy, wat schrikken met Jessica zeg. En goed gehandeld meid, gewoon hup voor de zekerheid naar het ziekenhuis. Is ze er nu, zoveel weken later, helemaal overheen? Ik hoop het maar. Hoe gaat het verder met jullie?

Hai Sweety,
Zonet heb ik gereageerd op je 'niet verwacht' berichtje. Hoe gaat het verder met jou en Justin? En met zijn papa uiteraard.

Wat heerlijk hè, dat het weer zoveel beter is (al is vandaag wel erg koud brrrrrr!). Ik probeer lekker veel met Christian naar buiten te gaan. Ik heb nu ook een fietsstoeltje - lachen jôh! Hij vond het zo verschrikkelijk spannend dat hij doodstil bleef zitten! Hij is ook al een keer in slaap gevallen tijdens het fietsen - ik wist niet wat ik zag. Ik ben benieuwd hoe lang ik nog met hem kan blijven fietsen, want mijn buik groeit al flink! 16 weken alweer. Over een paar weken gaan we de 20-weken echo doen, maar ook nu willen we niet weten of we een meisje of een jongen verwachten. We laten ons straks lekker verrassen! (Al denk ik zelf dat het weleens een meisje zou kunnen zijn dit keer.) We hebben intussen een babykamer geregeld en denken af en toe na over namen, maar daar zijn we nog niet uit. Hebben jullie nog leuke ideeën? (Die jullie niet zelf willen gaan gebruiken uiteraard! Hahahaha)

Christian heeft intussen 6 tanden en is supervrolijk en lief. In de winkels draait hij iedereen om zijn kleine vingertje! Thuis word ik soms wel moe van hem, want hij kruipt overal naar toe, zit het liefst aan die paar dingen waar hij niet aan mag komen, schuifelt dan weer langs de tafel, roept 'ah' en 'papa', eet dat miniscuul kleine blaadje van de grond dat ik bijna alleen met een vergrootglas kan zien, zit superlief een kwartier met een bakje in de keuken te spelen als ik kook, graait dan het zand uit de ene plant, trekt de andere uit de vensterbank, gilt even zo hard en hoog als hij kan, likt eens uitgebreid de ruit van de schuifdeur af, gooit zijn stukjes brood zo ver mogelijk door de kamer, inspecteert de inhoud van de vaatwasser en de koelkast.... hahahahaha, jullie kennen het wel. Ik vind het super! Hij slaapt goed, eet alles wat we hem voor zetten... Het is echt ongelofelijk hoe zeer we het getroffen hebben met hem!!!!

Genieten jullie ook zo van die kleine hummels...??? Nog even, en dan zijn ze baby-af en zijn het kleine dreumessen!
Ik zit trouwens al heel hard te duimen voor mooi weer in juni en september!!!!
Nou doei!

Liefs,
Tess

Terug
Bovenaan