Ha hoi!
Hoe is het met jullie allemaal?!?! Sandy, wat schrikken met Jessica zeg. En goed gehandeld meid, gewoon hup voor de zekerheid naar het ziekenhuis. Is ze er nu, zoveel weken later, helemaal overheen? Ik hoop het maar. Hoe gaat het verder met jullie?
Hai Sweety,
Zonet heb ik gereageerd op je 'niet verwacht' berichtje. Hoe gaat het verder met jou en Justin? En met zijn papa uiteraard.
Wat heerlijk hè, dat het weer zoveel beter is (al is vandaag wel erg koud brrrrrr!). Ik probeer lekker veel met Christian naar buiten te gaan. Ik heb nu ook een fietsstoeltje - lachen jôh! Hij vond het zo verschrikkelijk spannend dat hij doodstil bleef zitten! Hij is ook al een keer in slaap gevallen tijdens het fietsen - ik wist niet wat ik zag. Ik ben benieuwd hoe lang ik nog met hem kan blijven fietsen, want mijn buik groeit al flink! 16 weken alweer. Over een paar weken gaan we de 20-weken echo doen, maar ook nu willen we niet weten of we een meisje of een jongen verwachten. We laten ons straks lekker verrassen! (Al denk ik zelf dat het weleens een meisje zou kunnen zijn dit keer.) We hebben intussen een babykamer geregeld en denken af en toe na over namen, maar daar zijn we nog niet uit. Hebben jullie nog leuke ideeën? (Die jullie niet zelf willen gaan gebruiken uiteraard! Hahahaha)
Christian heeft intussen 6 tanden en is supervrolijk en lief. In de winkels draait hij iedereen om zijn kleine vingertje! Thuis word ik soms wel moe van hem, want hij kruipt overal naar toe, zit het liefst aan die paar dingen waar hij niet aan mag komen, schuifelt dan weer langs de tafel, roept 'ah' en 'papa', eet dat miniscuul kleine blaadje van de grond dat ik bijna alleen met een vergrootglas kan zien, zit superlief een kwartier met een bakje in de keuken te spelen als ik kook, graait dan het zand uit de ene plant, trekt de andere uit de vensterbank, gilt even zo hard en hoog als hij kan, likt eens uitgebreid de ruit van de schuifdeur af, gooit zijn stukjes brood zo ver mogelijk door de kamer, inspecteert de inhoud van de vaatwasser en de koelkast.... hahahahaha, jullie kennen het wel. Ik vind het super! Hij slaapt goed, eet alles wat we hem voor zetten... Het is echt ongelofelijk hoe zeer we het getroffen hebben met hem!!!!
Genieten jullie ook zo van die kleine hummels...??? Nog even, en dan zijn ze baby-af en zijn het kleine dreumessen!
Ik zit trouwens al heel hard te duimen voor mooi weer in juni en september!!!!
Nou doei!
Liefs,
Tess