Hoi ladies en F

F, ik heb nog een berichtje staan onder de vorige berichtje.

Wat ik niet had verteld is dat ik een te hoog prolactine gehalte heb,
dat betekent dat mijn hipofysen niet goed functioneren.
Ik maak een hormoon aan die een vrouw aanmaakt die net bevallen is.
Ik heb ook vaak dat ik melk uit mijn borsten krijg vreemd Hé.
ZIjn er ook damens die dit ook hebben gehad of hebben.
Alvast bedankt
KUS NIEM

Hoi ladies en F?? Ik hoor ook bij de ladies!! ;-)

Wat raar van dat hoge prolactine gehalte. Wat kunnen ze daar aan doen dan? Heb je daar medicijnen voor? Kun je nu wel gewoon door met de Clomid?
Ik ga eens even je andere berichtje lezen, misschien staat daar meer in.

Dikke kus F

Ja, daar is ze weer! Ik herken mezelf weer helemaal in je verhaal! Ik had ook een paar keer ZULKE gevoelige tepels maar dat is ongetwijfeld van de kou. Het raam staat altijd open bij ons in de badkamer dus als je 's morgens de badkamer oploopt dan is het daar een graad of 7!! Maar goed... Niem, jij mag toch bijna testen? Ga je morgen ook inderdaad testen?

Ik heb nooit getemperatuurd. Ze zijn er ook nog nooit over begonnen bij de kliniek. Ik was natuurlijk net ongesteld geworden toen ik daar was dus ik hoefde geen primolut te slikken. Ik weet dat je wel moet temperaturen als je dat slikt want dat moest mijn vriendin ook. Haar eitjes waren nu 10 mm. Het schiet dus niet erg op. Donderdag gaat ze voor de laatste keer een echo maken en als ze dan niet verder zijn gegroeid begint ze de volgende ronde met 100 mg Clomid.

Ik moet vanmiddag trouwens bloed prikken om het progesteron te meten.. Ik werk vandaag thuis (luxe he?!) dus dat komt mooi uit! Ik ga vanmiddag nog bellen over adsl.. Ik houd je op de hoogte.

Ik duim voor je hoor!!!!!!!!! Nog een paar uur en je hebt meer duidelijkheid!

Dikke kus F.

ho meid
Ik ga nog niet testen ik wacht denk ik tot zaterdag als ik nog niet ongi ben geworden als ik dat vol houd natuurlijk.
Dat over dat prolactine heb ik al van het beginafaan ik heb daar dostinex voor en die slik ik gewoon iedere week en het kan samen met clomid en als ik overtijd ben dan moet ik daar mee stoppen.
Gedoe allemaal he!!!

Hé wat jammer van je vriendin joh maar we moeten gewwon niet opgeven en zien wel hoe het loopt.
IK moet jammer genoeg nu gaan werken er is iemand ziek;-(
Nou meis ik spreek je

dikke kus NIEM

Hoi Niem,

Wat balen dat je toch moet werken! Werk je trouwens full time?
Ik werk 4 x 9 uur en ben op vrijdag vrij.

Dus die "aandoening" die je hebt is wel met medicijnen te behandelen? Wat goed zeg dat je het testen uitstelt tot zaterdag! Als je zaterdag nog niet ongesteld bent dan is dat wel een heeeeel goed teken hoor. Ook dat je temperatuur nog hoog is, is ook een goed teken. Wel leuk, gaan we allebei zaterdag testen! Ik ben zo benieuwd of 1 van ons (of hopelijk allebei!!) zwanger is! Het gaat nu al snel, nog 4 nachtjes slapen hahaha. Ik ben echt een kind maarja, ik heb al zooooooooo lang niet meer kunnen uitleven naar een NOD dat ik nu net een ongeduldig klein kind ben!

Nou meis, ik spreek je morgen weer. Ik ga NU achter adsl aan!

X F.

Nou, ik heb ADSL aangevraagd! Bij KPN, het kost de eerste maanden 16,95 per maand en daarna 21,95 per maand en het aansluiten en de modem waren gratis nu. Een goede aanbieding dus. We kunnen hier in de wijk ook alleen maar de KPN adsl aansluiten schijnt. Als alles goed gaat heb ik over 3 weken adsml! En kan ik dus ook msm'n!

Dikke kus F.

HAI HAI

Ik werk inderdaad fultime 4x10 uur en ben dus vrij op een din en dond.
Ik hoop dat we het niet worden en dat ik het tot zaterdag vol zou kunnen houden maar ben bang dat er weer een maand voorbij kruipt.
Want ik voel ook eigenlijk niks geen inestelling bloeding geen gevoelige borsten wel afentoe buik pijn.
Wel spanend voor ons joh.
Ik heb gisteren avond even berichtjes gelezen van een paar maanden terug van verschillende vrouwen en las regelmatig dat vrouwen van hun eerste kuur clomid zwanger zijn geworden.
Ik las ook dat een vrouw schreef heo minder mg clomid hoe meer kan je hebt om zwanger te worden dus dat is al een goed teken TOCH...:)
Hé wat goed joh dat je binnekort kan msn'n lijkt me echt heel leuk en gezellig.
Maar kan je dan wel onbeperkt op internet of neit anders schiet je er ook niet mee op.
Ik heb je noooit verteld hoe ik echt heet hé ik heet Naima, dan weet je dat ook weer......hahaha

Nou meis ik spreek je morgen weer dikke kus NIEM
Hoop dat de zwanger virus ook ons kant op komt DUIM DUIM DUIM

Hoi meis,

Ja, ik kan dag en nacht op het internet. Niet duur toch? Ik ben er wel blij mee moet ik zeggen!

Ik heb pijn in mijn onderrug en ik heb buikpijn. Ik word altijd al 11 dagen na mijn eisprong ongesteld dus ik vrees dat ik komende dagen wel ongesteld ga worden. Ik heb echt dat herkenbare gevoel in mijn onderbuik van vlak voor de ongesteldheid.. Balen hoor!

Ik ga zaterdag testen als ik nog niet ongesteld ben maar ik bereid me voor op het 'ergste'. Jij hebt vandaag je nod.. spannend hoor! Ga jij ook zaterdag testen?

Over die Clomid. Ik heb op het internet gelezen dat vanaf 100 mg. een eitje moeilijker te doordringen is door het zaadje.. maar het is wel gewoon mogelijk. En... je had 2 eitjes die sprongen dus ook een dubbele kans. Ik blijf voor je duimen! Ik zou het echt geweldig vinden als we tegelijk zwanger werden.. maar anders gaan we er gewoon de volgende ronde voor toch?!

Werk jij 10 uur per dag? Mijn hemel.. ik vind 9 uur al lang! (er komt bij mij nog wel 2 uur reistijd bij op een dag). Aan het einde van de dag ben ik echt gesloopt!

Vanavond hebben we een afdelingsuitje. We gaan uit eten.. heb er echt geen zin in!! Ik ben dus morgen weer online!

Dikke kus F. En ik duim met je mee, dat die rode duivels wegblijven!

Mooie naam trouwens Naima.. echt heel mooi!

X

Terug
Bovenaan