Hoi ladies en F

Hoi lieve schat,

Tuurlijk is je ei gesprongen schat! Volgens mijn gyn kunnen eitjes na 18 mm niet meer krimpen en gaan die zeker springen. Die van jou zijn dus ook zeker gesprongen. Ik weet van Nien (mijn maatje op het andere forum) dat zij vlak na haar nod ook eerst negatief testte en na een paar dagen wel positief dus misschien duurt het gewoon nog een paar dagen voor je genoeg Hcg hebt aangemaakt. Zo lang je niet ongesteld bent, hoef je je nog echt geen zorgen te maken! Ook je temp. is nog steeds hoog dus je hebt alle redenen om nog positief te zijn! Echt lieverd, zo lang je geen ongi ziet, moet je je nog geen zorgen maken!

Ik hoop dat ik je iets heb opgebeurd.. Ik weet zeker dat als ik morgen een negatieve test heb, ik ook heeeeeeel erg teleurgesteld ben en baal! Maar samen staan we sterk en trekken we elkaar er doorheen!!

Dikke kus F.

Dank jewel lieverd ik zie dat we er evenlaat op zitten
jamme joh dat je geen msn hebt anders konden wel echt lekker babbelen .
IK heb net gelezen bij de forum zwanger worden daar was ene brigith en die was al 5 dagen over tijd en had een test gedaan en was negatief een paar dagen later was i positeif dus ik hoop dat i alsnog positief word.
Ik zal aan je denken morgen het eerste wat ik doe als ik thuis ga komen is de com aan zetten ik blijf voor je duimen schat.
TOT MORGEN OF TOTO XO want ik zie dat je er net achter zit
haha
dikke kISSNIEM

Terug
Bovenaan