Hoi ladies en F

HOI Schat
Ik heb vandaag even mijn gyn gebeld ik wilde even weten hoe het zat,want ik heb de vorige keer mijn ei gehad op dag 19 en moest daaarbij twee weken optellen en dan zou ik dus ongi moeten worden en dat klopte want werd precies twee weken daarna ongi eigenlijk 1 dag eerder op een woen en had dus een cyclus van 33 dagen.
Ik heb nu mijn ei op dag 14 gehad en daar twee weken bij is dus donderdag morgen dus maar de vorige keer was het 13 dagen erna en dat was dus vandaag maar gelukkig geen rode duivels te bekenen mooi zoooo;-)

Mijn temp is nog steeds hoog ben daar wel blij mee heb geen last van buikpijn alleen soms steken.
Ik hoop het zo dat we samen zwanger zijn zo helemaal tegek zijn.
Trouwes over dat Clomid 100mg A3 is het ook gelukt met 100mg dus ik blijf hopen ik denk dat ik zaterdag een test ga doen als ik het vol kan houden en als ik het niet wordt het zal echt tegen vallen voor me joh.
EN over over die uren dat ik werk soms wer ik weleens 11 tot 12 uuir per dag er hé ik vraag het mezelf ook weleens af hoe ik dat volhoud

Ik spreek je morgen weeer ik ben morgen lekker vrij en jij gaat naar de WW toch meid ik hou je op de hoogt en ik hoor van je Kus NIEM

Hoi Niem,

Als de kans al met 1% afneemt, dan noemen ze het al dat je dan minder kans hebt om zwanger te worden maar ik denk inderdaad dat je je nergens zorgen om hoeft te maken. Waarom zouden ze 100 mg voorschrijven als de kans klein is op een zwangerschap? Wel nee, er is maar 1 stevige zwemmer voor nodig nietwaar?
Meis, wat ontzettend positief klinkt dat allemaal. Ik word nu al blij voor je als ik het lees. Steken in je onderbuik en nog steeds een hogere temperatuur.. Ik heb er een goed gevoel over dat die ongi wegblijft! Zou leuk zijn als je ook zaterdag gaat testen! Wordt dan een spannende dag voor ons allebei!
Ik ga morgen niet naar de WW trouwens. Ik zie mijn man de hele week amper dus ik blijf lekker thuis morgen (ook zelfbescherming want ik heb me deze week nou bepaald niet aan mijn dieet gehouden haha).

Nou lieverd, ik duim voor je!!! Dikke kus F.

Hoi meissie
Vandaag weer getemperatuurd nog hoog gelukkig.........
Ga vandaag lekker naar de kapper even mijn uitgroei bij latern verven.
O ja ik moet zaterdag werken tot 5 uur dus dan kan ik niet testen denk ik ik denk dat ik het dan zondag ga doen als ik dan van die testen kan afblijvenik ga ze wel zo kopen.
Dus ik moet afwachten of ik wel van af kan blijven.

ik hou je op de hoogt
DIKKE KUSSSSSS NIEM

Nog steeds een hogere temperatuur EN niet ongesteld? Meis, dat je dat volhoudt om niet te testen! Wil je niet zaterdagavond testen?
Ik droomde vannacht dat ik ongesteld geworden was! Ik was zo blij dat ik wakker werd!! Erg he?! Ik droom er gewoon over! De rugpijn is weg maar heb nog wel steken in mijn onderbuik.. af en toe denk ik ook een wat misselijk gevoel te hebben maar misschien wil ik dat wel gewoon!
Mijn vriendin moest vandaag weer komen voor een echo en waar niemand rekening mee had gehouden was gebeurd! 1 ei van 21 mm en 1 van 14 mm. Dus ze ging meteen naar huis om te klussen hahaha!
Ik zou morgen eigenlijk uitgerekend zijn. Best een rare gedachte! Ben morgen vrij dus ik zal er wel eens bij stil staan.

Hoe was het bij de kapper? Nou meis, ik spreek je snel en .. ik denk ECHT dat het bij jou raak is!!

Dikke kus F.

HOI MEID

Gelukkig was het maar een droom haha
Ik hoop het echt voor je dat je het niet word en voormezelf natuurlijk ook.
Ik weet niet of ik het kan volhouden ik denk toch dat ik morgen ga testen want ik ben s'middags lekker vrij.
Wat goed joh voor je vriendin ik hoop dat wij met zijn drieeen kunnen aansluiten hahaha....

Het is inderdaad een raar gevoel ja als je weet dat je nu eigenlijk een kleine op schoot zou moeten hebben, maar schat je moet er maar neit te veel over nadenken het is moeilijk ik weet het maar anders word je echt gek en dat wil ik niet de natuur doet zijn werk dus we moeten er maar blij mee zijn.
Beter dan dat het bij 9 maanden gebeurd dat lijkt mijn helemaal erg.
Bij de kapper was het okee ik heb mijn haar van boven blond en van onder bruin helft helft dus wel leuk hoor!!!

Meid je moet eens elke ochtend even de temp erin stoppen (anaal) voor dat je het bed uit komt en kijken op hoeveel die staat best makkelijk.
Ik begin het nu echt spannend te vinden ik ga nu echt twijfelen zo van straks heb ik mijn eisprong niet gehad en dan wacht ik de heletijd voor niks ik word er echt gek van.
Ik ben zo bang dat i nega is maar hoop het niet.
Meid ik spreek je morgen als ik getest heb zit ik er achter rond een uur of 16.00 okkee
Ik spreek je snel KU S NIEM

Hoi Niem,

Tuurlijk heb je je eisprong wel gehad gekkie! Dat wordt morgen dus D-day voor ons 2-en!! Ik heb er bij mezelf een heel dubbel gevoel over. Ik durf ook op niets te hopen omdat ik zo bang ben teleurgesteld te worden!! Aan de ene kant ben ik blij dat ik morgen kan testen, aan de andere kant vind ik het echt doodeng! Maar goed, ik stop ermee want je leest morgenmiddag pas weer op het forum en dan staat de uitslag van mijn test er ook al op. Ik duim echt heel hard voor ons allebei!!

Dikke kus F.

HOI Schat

Ik kon het gewoon niet laten om een test te doen maar was harstikke negatief :-(
Nu weet ik echt niet wat ik moet denken mijn temp is nog steeds hoog en nog steeds niet ongi snap jij het nog?
Ik was wel teleurgesteld ik belde de ziekh gelijk en die zei dat ik het volgende week eens moet proberen.
Ik begin dus nu echt te twijfelen of i wel gesprongen is.
Ik ben bang dat i verschrompeld is en dat ze dat niet hadden gezien en ga echt van alles in mijn hoofd halen.
Ik ben hopeloos echt waar dit is echt zo vervelend.
Ik hoop dat je me morgen goed nieuws kan brengen ik hoor van je
DIKKE KUS NIEM

Terug
Bovenaan