hoi meiden, zijn hier nog bekenden van het februari forum?

hoi meiden,

ik weet nog niet hoe ik mijn naam kan veranderen, het zal vast wel nog steeds onder valentijszwangere staan maar ik ben er weer!!
alana is geboren op 19 februari 2007 en is nu al een flinke meid.
kletst graag en lacht lekker hardop.
ik hoorde via via dat er vrouwen zijn die weer zwanger proberen te worden.
wat leuk om te horen! zelf doe ik dat nog maar niet, ik wil nog lekker ff genieten van mijn kleine meisje.
heeft een van jullie trouwens ook met heupdysplasie te maken?
alana heeft het waarschijnlijk, cb en fysiotherapeut zeggen dat en moet volgende week voor een echo naar het ziekenhuis.
word een spannende tijd.

veel liefs Miranda m.v.Alana

hoi miranda,

nou ik ben ook van het februari forum hoor!
en heel leuk, senna is ook op 19 februari geboren! hij is echt een heel vrolijk mannetje en lacht en kletst ook heel wat af!
genieten is het!!

vervelend van dat heup gebeuren (weet niet meer hoe het heet)
wat gaan ze daar nu aan doen?

liefs marijke

Hoi Miranda,
Ik zwerf ook nog steeds op het forum rond. Floor is 21 februari geboren.
En er zijn nog wel meer dames overgebleven van het februariforum.
Ik weet ook niks over die heupjes. Ik hoop dat alles toch nog meevalt en dat je kleintje er geen last van gaat krijgen.
Succes!
groetjes van Ruth

Hoi Miranda,

Ik zat me laatst nog af te vragen: er zaten toch zoveel meer mensen op het februari-forum? Waar zijn die gebleven?
Leuk dat je weer meedoet! Is hier ook gezellig.
Christian is geboren op 17 februari (ik was 7 feb uitgerekend, dus ik had er alle vertrouwen in dat ik een echte feb-moeder zou zijn).
Ik hoop dat het met de heupjes van Alana helemaal goed komt!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (16 weken)

Hallo Miranda,

Ook ik was van het februariforum. Rowan is op 02-03-2007 geboren. Een wolk van een ventje.
Na de bevalling ben ik hier terecht gekomen en steeds blijven hangen. Het is hier super gezellig en we kletsen heel wat af.
Gezellig om jou hier ook terug te zien, welkom van deze zijde.

Groetjes,

Annemiek

Hoi Miranda,

Hier nog iemand van het februariforum. Onze dochter Senne  is op 27-2-2007 geboren. Wat is het genieten hè, zo'n kleintje! Ik weet niet meer precies wie er hier in februari was uitgerekend, maar in ieder geval een gezellig forum. Kom dus gezellig meekletsen hier zou ik zeggen!

Groetjes,
Dionne

Hai Miranda en de andere februarimoeders

Ik was/ben ook een feb-moeder. Mijn uitgerekende datum was 12 feb en
Loek is op 22 feb geboren. Na een lastige start gaat het hier nu heel
goed. Wij genieten met volle teugen van Loek.

Heel veel succes met de echo! Ik hoop dat het allemaal meevalt. Ik weet
uit ervaring dat het heel moeilijk is om toe te kijken terwijl er iets
met je kleine is. Loek had 2 liesbreuken en het heeft uiteindelijk 6,5
week geduurd voordat de operatie was geweest. heel vervelend allemaal.
Heeft ze last, denk je?

Iig welkom (weer) hier en doe lekker mee!

Als je het leuk vindt: we hebben plannen om elkaar te ontmoeten. Kijk
maar bij het topic 'zaterdag 21 juli' en als je dan niet kan 'voor annemiek en simone' .

Groetjes
Rosanne

Hoi

Ben niet van het februari forum maar heb wel veel meegelezen. Ben zelf een maart moeder. Onze zoon laurens is geboren op 6 maart

Effe over die heupdysplasie, mijn oudste heeft het ook gehad en heeft totaal 6 mnd in spreidbroekje gezeten (3mnd dag en nacht en daarna afbouwen)
Het valt echt reuze mee de eerste dat is effe wennen maar wij als ouders hebben er vaak meer moeite mee als de kleine zelf. Maar het went snel, leuk is anders maar wel het beste voor de kleine. Ik zie het altijd maar zo er zijn veel ergere dingen.

Voor meer informatie kun je kijken www.heupafwijkingen.nl.

Veel succes  

groetjes annegien  

Terug
Bovenaan