hoi meiden, zijn hier nog bekenden van het februari forum?

Hoi Miranda,

Leuk dat je weer op het net zit! Ik heb je gemist hihi. Zie je wel vaker op msn maar dan reageer je niet helaas.....

Je hebt joshua's kaartje gekregen en ik die van jou meisje! Mooie kaart trouwens!

Het is aardig druk hier op het forum, maar wel erg leuk! Maar een vraagje... Waarom nu pas weer op het forum?

grt suuz mv Joshua 8-2-07

Hai suuz

Het msn-en waar je het over hebt, is dat wat we toen vanuit het feb forum zijn gestart? Ik heb het even gadaan, ik geloof maar 2x, maar ik ben echt digibeet en snapte er weinig van . We jammer, want ik had best graag wat actiever meegeklets. Maar goed, hier kan het ook. Is dat van toen nog actief? Hoe kom ik er? Dan ga ik iemand vragen hoe het nou moet....

Groetjes
Rosanne

Hoi Woedel (sorry naam vergeten)

Ja euh lastig, ik ben ook een digibeet maar ik zal je een beetje begeleiden. Heb je hotmail? Dan kun je je messenger openen (als je die hebt natuurlijk) of open een nieuw account. Zie hotmail.com verder doe ik het wel al je me je e-mail adress geeft die je dan gaat gebruiken nodig ik je wel uit op mijn lijst ok?

Ik hoop dat je het snapt anders laat me het ff weten

sorry voor late reatie ik was joshua ff in slaap aan het wiegen (zo warm om te slapen voor de kleintjes)

grt suuz mv joshua 8-2-07

hoi miranda
ik was ook van het februariforum en ken jou nog wel ja.ik was op 16 februari uitgeteld maar boas is uiteindelijk op 30 januari geboren.is ook al een echte knul geworden.
join the club en klets lekker mee.
er zijn hier dacht ik wel wat kindjes met heupklachten en spreidbroekjes,ik weet alleen even niet zo snel wie.
groetjes kari
ps:je kunt gewoon een nieuw account aanmaken?

hoi

ik ben dr ook nog steeds hahah
kijk nog elke dag hier, en reageer ook nog aktief

jens is geboren op 1 febr, ik was 14 febr uitgerekend,
volgens de gyn was ik de 18e uitgerekend,
jens heeft een moeilijke start gehad van 15 weken
vanaf zn geboorte al rs virus of een broertje of zusje ervan gehad,
wilde ook niet drinken, is nog steeds een ukkie.
we zijn er nu achter dat hij waarschijnlijk verborgen reflux heeft.

maar het gaat nu goed met hem

groetjes   riana

Hoi Miranda,

Hier ook een feb moeder. Ik was op 28 feb uitgerekend en Nick is 10 maart geboren.
Ik ben bijna elke dag te vinden op dit forum maar ik lees meer dan dat ik actief meedoe.
Groetjes,
Monique

Terug
Bovenaan