hoi meiden, zijn hier nog bekenden van het februari forum?

Hoi Miranda,

Hier nog een februarimoeder. Hidde is op 3 februari uitgerekend en geboren. Al weer een hele flinke knul. Leuk dat je er weer bent. Waar zat je dan al die tijd?

Groetjes,
Marjanne

Hoi!

Hier nog eentje van het febr forum! Dochter Esther is 11 febr geboren, een geweldig lief meisje! Inmiddels alweer aan het werk, wat is dat verlof snel gegaan... En wat wordt ze alweer groot! Elke week lijkt ze weer nieuwe dingen te leren. Zo kan ze nu bijv. al bijna haar voeten vasthouden als ze op haar rug ligt en heeft ze een paar keer al echt schaterend gelachen!  Ben helemaal trots.

groetjes,
Anna

hoihoi

hier ook een februari mama.
ik was uitgerekend op 22 februari maar uiteindelijk bevallen op 27 februari van een mooie zoon. stef is zijn naam en hij is alweer een flinke knul hij groeit echt hard!!!

groetjes chantal   mv stef 27 02 2007

hoi hoi

ik heb alleen altijd meegelezen omdat het februari forum, was de 26ste uitgerekend en onze gezonde zoon Senna is uiteindelijk 2 maart geboren.

Groetjes Gwendolyn.  

wat leuk om te horen dat het zo goed gaat met iedereen, waar ik al die tijd ben geweest. tja erg druk en mijn hoofd stond er niet echt naar.
morgen naar het ziekenhuis voor echo van er heupjes. hou jullie op de hoogte.

liefs Miranda

Terug
Bovenaan