HONGER!

ha lieve mensen,

Ik ben nu 21 weken en een dag!
Heerlijk, voel me inmiddels weer helemaal goed, geen misselijkheid enzo meer maaaaaar...

Ik heb soms de neiging om echt ALLES dat in mijn buurt staat/komt te eten, echt ik blijf maar honger hebben. En dan heb ik het niet over een gezellig knaagje zo'n half uurtje voor het eten, nee dan bedoel ik echt honger, een keer of 88 per dag, inclusief rammelende maag en een flauw gevoel. Als ik naar de tabellen kijk van wat ik mag eten word ik echt heel verdrietig, daar red ik het namelijk echt niet op. Tuurlijk doe ik mijn best om zo gezond mogelijk te eten en ben ik heel blij dat ik sowieso al heel erg van het groente-fruit-volkoren ben. Maar tja, ik stond toch mooi koekjes te bakken gister bij gebrek aan een rol koekjes in de kast...
En ik en de weegschaal, nou ja, we zijn niet echt de beste vriendjes meer tegenwoordig (ik zit al op +8....)

Iemand tips hoe ik mijn eetmonstertje een beetje kan temmen?

Hoi,

Dat is toevallig, ik zat net toen ik dit forum opende te bedenken dat ik weer eens mega-trek heb. Ik heb serieus de hele dag door honger en inderdaad geen lekkere trek, maar echt rammelen!

Ik probeer er ook niet de hele tijd aan toe te geven, maar ik vind het ook knap lastig... Vooral als ik 's morgens niet voldoende eet achtervolgt me dat de rest van de dag. Of als ik 's avonds niet genoeg eet, dan heb ik de dag erna echt megatrek... zucht...

Ik wil mijn kleine frummel geen parasiet noemen, maar soms... lijkt het er wel een beetje op ;-)

Ach, geeft ook een excuus: als de kleine weer eens zin heeft in een lekkere bak ijs kan ik hem of haar toch niet tegenhouden? hihi...

Groetjes Blossom (17wk2dgn)

whaha ik eet ook alles wat los en vast zit!!! was nog maar een halve kilo gegroeid (in 2 weken) in totaal! dus ben benieuwd wat dat nu gaat zijn!!!
ik eet wel maar kijk uit met zouten enz..

liefs

Hoi allemaal,

Ik heb er geen last van maar wel eens een keer gehoord ofzo dat als je zoveel honger hebt je beter kan laten kijken of de waardens in je bloed nog goed zijn het kan zijn dat je iets van ijzer ofzo te kort heb.
en als dat niet het geval is heel veel succes.

Hoi allemaal,

Ik heb er geen last van maar wel eens een keer gehoord ofzo dat als je zoveel honger hebt je beter kan laten kijken of de waardens in je bloed nog goed zijn het kan zijn dat je iets van ijzer ofzo te kort heb.
en als dat niet het geval is heel veel succes.

Ik eet eigenlijk ook alles wat ik wil, maar ben in het begin alleen maar afgevallen. Zit nu nog steeds 2 kg onder het gewicht wat ik woog voor dat ik zwanger was! De afgelopen maanden is het wel stabiel, maar echt iets er aan is dus nog niet.

Zoek het misschien op gezonde snacks? Ik eet graag geraspte worteltjes of lekkere cherry tomaatjes. Schijfjes komkommer... Enz.

Succes

Ik eet eigenlijk ook alles wat ik wil, maar ben in het begin alleen maar afgevallen. Zit nu nog steeds 2 kg onder het gewicht wat ik woog voor dat ik zwanger was! De afgelopen maanden is het wel stabiel, maar echt iets er aan is dus nog niet.

Zoek het misschien op gezonde snacks? Ik eet graag geraspte worteltjes of lekkere cherry tomaatjes. Schijfjes komkommer... Enz.

Succes

Terug
Bovenaan