HONGER!

Beste slanke en afgevallen medezwangeren onder ons.
Het helpt niet hoor om te horen hoe mensen of zijn afgevallen of slechts 1 a 2 kilo zijn bijgekomen.
Lieg gewoon en vertel ons over die 14 kilo die er bij jullie al aan zit zodat wij ons daardoor beter voelen.
Vanaf nu wil ik alleen nog maar verhalen over rond waggelend tientonners en niks anders meer hier lezen!!

Groetjes van een wandelend bushokje

he evje, in het begin dacht ik oh jee moet je dat allemaal eten, en nu kan ik wel 20 kilo aan eten op per dag, probeer echt wel dat te doen met rauwkost, maar ik vind koekjes en chips ook heel lekker.
Wat mij helpt is het slechte niet te kopen.

gr nath

Ha wandelend bushokje...
haha...

tip: zorg dat je supermisselijk bent en lekker kotst, misschien dat de weegschaal dan wat anders aangeeft!
Ach zwanger zijn, je hebt er zo weinig invloed op. Ik wilde wel dat ik toen kilo's aangekomen was, maar viel ook af en zat op t randje om opgenomen te worden. Deed nog zo mijn best om te eten.

Dus 't is kiezen of delen. Of kotsmisselijk zijn of wat aankomen.

Groetjes,

Jannetje

Vrouwen... zucht... 't is ook nooit goed ;-)

Nou, 't is allemaal voor die kleine! En straks na de bevalling weer lekker sporten. Ik vind wat kilo's aankomen niet het ergste dat er is, maar dat je zo immobiel gaat worden... ik ben nogal een beweeglijk type en je moet op een gegeven moment toch een beetje oppassen met tillen/rennen/springen.

hoi,
als je de 20 weken bent gepasseerd dan krijg je extra trek en is het niet erg om een boterham extra te eten volgens de statistieken:p haha..
maar ik heb dat ook af en toe dat ik alles aan elkaar kan eten.. soms gewoon ontzettend veel trek in ijs ofzo echt heel raar.. zelf als het koud is:p maar goed als het goed is gaat het weer over.. nu maakt je baby een flinke groeispurt en heb je ook extra energie nodig.. als het goed is is dat er straks allemaal af!! haha..
succes met de rammelende magen!

Liefs Christien

hoi,
als je de 20 weken bent gepasseerd dan krijg je extra trek en is het niet erg om een boterham extra te eten volgens de statistieken:p haha..
maar ik heb dat ook af en toe dat ik alles aan elkaar kan eten.. soms gewoon ontzettend veel trek in ijs ofzo echt heel raar.. zelf als het koud is:p maar goed als het goed is gaat het weer over.. nu maakt je baby een flinke groeispurt en heb je ook extra energie nodig.. als het goed is is dat er straks allemaal af!! haha..
succes met de rammelende magen!

Liefs Christien

Ik merk ook dat ik zeker tijdens de lunch een boterham extra moet eten. Vaak komt het dan ook voor dat ik net na de lunch nog een rammelend gevoel heb.

Ik heb sindsdien altijd een pakje sultana of crackers in mijn tas. Heb ik altijd wat te eten :)

sultana is inderdaad ideaal!!

Ik gezonde snacks in de koelkast staan.
Koop aan het begin van de week lekker snoeptomaatjes, verse ananas, komkommer, worteltjes en rode paprika

Op de komkommer na, maak ik alles al klaar en zet het in bakjes in de koelkast. Ik kan dan heel makkelijk wat pakken.

Chips enzo, is vaak makkelijker, omdat het een kwestie is van een zak opentrekken> Dat verschil is er nu niet meer, waardoor ik makkelijker wat gezonders pak.

Weet je wat ook erg lekker is. Sinaasappeltje persen en door de blender met verschillende fruitsoorten naar keuze. Als je het in een goed afsluitbare beker doet, kan je het de volgende dag ook best nog drinken.
Is lekker, en vult ook nog eens :)

Had ik dit maar 10 jaar eerder bedacht, misschien had ik dan geen overgewicht gehad :p

Terug
Bovenaan