HONGER!

hahahaha petra! ben het met je eens....
het is niet leuk om te lezen dat er al zoveel zijn afgevallen maar goed de kilo's die er nu bij zitten gaan er ook echt wel weer vanaf!

ik vreet ook alles wat los en vast zit... kan het gewoon niet laten.
3 ijsjes op een dag gaat er best in.
een pak koekjes, ja hoor geen probleem.
ik vind het soms ook echt niet normaal, ik vraag me ook af wat ik eraan kan doen.

gr marijke

hahahaha petra! ben het met je eens....
het is niet leuk om te lezen dat er al zoveel zijn afgevallen maar goed de kilo's die er nu bij zitten gaan er ook echt wel weer vanaf!

ik vreet ook alles wat los en vast zit... kan het gewoon niet laten.
3 ijsjes op een dag gaat er best in.
een pak koekjes, ja hoor geen probleem.
ik vind het soms ook echt niet normaal, ik vraag me ook af wat ik eraan kan doen.

gr marijke

He, ben in iedergeval blij dat ik niet de enige ben met een soms onverzadigbare knaag-maag!

Sinds een paar dagen heb ik wel wat 'natuurlijke hulp' tegen de honger; ik heb om de have klap brandend maagzuur, bleh.

Ik heb ook een beetje het gevoel dat mijn maag gekrompen is, er past gewoon minder is. Ik ben blij dat ik van nature al een konijn ben, dus inderdaad de ronde worteltjes, kerstomaatjes en de komkommers vliegen er hier doorheen! Van koekjes ed heb ik nu accuut last; het maagzuur komt dan zowat mijn oren uit.
En ik heb een mueli bij de AH ontdekt die er eng-gezond uitziet, maar die best lekker is en waar ik wel een paar uurtjes op kan teren 's morgens! (kiwi en een berg yoghurt erbij en klaar is mijn ontbijt)

Ik zweer inderdaad ook bij de Sultana's, heb altijd een pakje gewone en een pakje hartige bij me.

En tja die weegschaal....
iets zegt me we gewoon even een relatie 'break' hebben, ik zie januari als een mooi begin om onze relatie te herstellen.... hahaha!

Terug
Bovenaan