Hongerige babyvoeding en NOG honger! HELP

wat maakt het uit om een x extra fles te geven?
al die papjes enzo vullen wel extra..Maar maken niet dik volgens mij zolang er geen suikers aan toegevoegd zijn..
Mijn dochter kreeg de ene dag ook wel 4 flessen en de andere dag ineens weer 5 soms wel 6 met een nach erbij...Nu schommeld het tussen de 3 en 4 flessen. Als ze trek heeft krijgt ze van mij..zolang de niet boven de liter uitkomt aan vocht is het prima hoor.
 
Liesjesch je hebt helemaal gelijk! MAAR hy krijgt al 5x 180+6 over 24 uur..
's Morgens 6.00, 11.00, middag 15.00, avond 19.00, en laatste fles om 23.00
Als ik hem nog een extra fles geef dan zitten we op de 1200cc en das net iets te veel.
 
Ik heb niet alle meningen gelezen maar mijn dochter had dit ook. Had ze een koemelkallergie!

Daar zaten dan ook wel wat symptomen bij. Huilen (snelle bevalling werd er gezegt) onrustig (overprikkelt werd er gezegt) spugen (reflux werd er gezegt) harde ontlasting (komt van de Forte werd er gezegt) en zo kan ik nog wel even doorgaan..

Sluit dingen goed uit door goed naar je kindje te kijken en anders even langs je huisarts te gaan.

Het cb kan bij mij ook 9 van de 10 keer me rug op want hun zeiden op het laatst, voooor de allergie vast gesteld werd: Ja ik heb ook geen idee wat er met uw kindje is, ze huilt gewoon veel. Nee hoor mevrouw u hoeft hier echt niet mee naar de huisarts. Kindjes huilen gewoon!

Niet te vergeten dat de mijne 23 uur per dag huilde en 1 uur sliep in mijn armen..
 
HELP!!!!!

Laat ik eerst ons verhaal vertellen.


We zijn onlangs ouders geworden van onze mooie dochter Tess (13/1/2015, 49 cm en 2758 gr)

We zijn begonnen met de kruidvat standaard 1, we merkten meteen al dat ze moeite had met de avent fles, het leek erop dat ze sneller zuigt dan slikt want ze morstte om de haverklap aan beide kanten langs haar mond. Toen overgestapt naar een fles van kruidvat, maar dat hielp ook niet. Daarna de dr. Brown fles geprobeerd, maar dit was helemaal geen oplossing. Daarna zijn we over gegaan op de difrax fles en dit ging al iets beter, maar nog morstte ze te veel.

Nu kregen we toen Tess 2á3 weken oude was de tip van het cb dat we johannes broodpitmeel toe moesten voegen. Dit leek de oplossing, maar nu leek ze niet voldaan na de voeding dus 2 weken daarna in overleg met cb overgegaan op de kruidvat voeding voor hongerige baby (forte), dit hielp voor het honger gevoel maar sinds we met het broodpitmeel zijn begonnen blijft ze maar aan de spuitluiers.

Nu leek het afgelopen week of ze niet meer genoeg heeft aan 150cc. Ze slaapt nog hooguit 3 uurtjes en dan meld ze zich weer en dan drinkt ze zo weer een fles weg.

Nu het cb weer aan de telefoon gehad en die zeggen dat we moeten proberen om terug te gaan naar 120cc dit nu een halve dag geprobeerd, maar we merken dat ze er niet genoeg aan 120cc heeft.

Wat kunnen we doen ????




 
Ik zeg rijstebloem erin. In duitsland zit dit al standaard in de babyvoeding en vroeger kregen ze dat hier in Nederland ook met 6 weken. (Uitgeschreven gebruiker in deze topic ben ik op mijn oude account hier) Bij de 2e mochten we zelfs van het cb rijstebloem toevoegen. Nu had hij erg gevoelige darmen. En zijn daarna op totaal andere voeding overgegaan. Bij de oudste deed ik half normale voeding, half hongerige baby en 1 a 2 scheppen rijstebloem. Morsen is dan ook een stuk minder. En een dental speen op de difrax proberen.
 
Terug
Bovenaan