Ah wat naar zeg. Ik snap dat het je veel pijn en verdriet doet.
Ik ben nu zwanger van de 3e, 20 weken. Heb een buik en borsten vol striae en toch vindt m'n man me mooi. Ook hoogzwangere vond hij me altijd mooi en strak in m'n vel, ook al woog ik aan het eind rond 100 kilo (1.83 lang ben ik, maar toch..)
Eerlijk gezegd vind ik mezelf zwanger vaak mooier dan niet zwanger. Want zwanger zit je strak in je vel, is er geen flubberbuik. Na 2 kinderen heb ik -niet zwanger- echt wel vetjes op m'n buik enzo.
Weet je, zeg je vriend maar eens dat hij er juist van moet genieten nu je nog rond en vol bent, straks na de bevalling gaat alles pas hangen, is je buik één flubberboel en je borsten blijft ook weinig van over. Hij weet nog niet wat er komt over een paar weken, maar geloof me... de weken na de bevalling zijn juist de weken dat je er het minst mooi uit ziet...
Mijn man is gelukkig wel heel begripvol hierin, hij vond me net bevallen ook echt niet op m'n charmanst, vol flubbervetjes en bloed dat met soms zomaar langs m'n benen stroomde enzo
maar ach, hij wist ook dat dat er gewoon bij hoorde en na een paar weken werd het beter. Maar alsnog vond hij (en ikzelf ook) mezelf hoogzwanger alsnog mooier dan in de maanden na de bevalling.