houden jullie wel eens rekening met de eventuele uitgerekende datum?

Hoi,
Ja een lastig dillema. Wij zijn na bijna een jaar zwanger geraakt van de derde, en net voordat ik er achter kwam dat ik zwanger was belde mijn broertje dat hij gaat trouwen. Hij trouwt eind april,en ik ben in juli uitgerekend, dus zal met een dikke buik op de bruiloft zijn. Mijn schoonouders zijn in juli 40 jaar getrouwd en zal het erg jammer vinden als ik er niet bij kan zijn. Maar belangrijkste vind ik een gezond kindje krijgen.
Omdat het voor ons niet makkelijk is om zwanger te raken, ben ik al blij dat ik zwanger ben(bij de oudste 3 jaar bezig geweest, de jongste was een "kadootje" want al na 3 maand zwanger).
Mijn vriendin trouwde een week na de uitgerekende datum van onze 2e. Ik was er al op voorbereid er niet bij te zijn, maar mijn dochter bleef lekker zitten en 2 dagen na de bruiloft ben ik bevallen.
Heel veel succes met je beslissing.
groetjes Mel

Hallo allemaal,

ieder heeft hier zijn eigen mening over, en gelukkig maar....

Ik zal ook niet mijn eigen geluk uit de weggaan omdat iemand anders gaat trouwen.
Ik ben zelf bevallen bij een zwangerschap van 21w+5dgn.... en toen ons kindje overleed storte ons leven in elkaar...bruiloften, feestjes etc konden me gewoon gestolen worden...

Ik denk ook zo....draai het eens om....als mijn zus gaat trouwen en ik verwacht rond die tijd een kleine en dat zou betekenen dat ik niet de hele dag aanwezig kan zijn....zij wordt wel tante....zou ze mij ook niet al het geluk van de wereld wensen???

Beetje water bij de wijn....en dan voor allebei zou mijn gedachte zijn...

Liefs Randy

Iedereen is anders! Maar wij hebben er geen rekening mee gehouden!
Iedere maand is een maand toch! En kijk nu wij verwachten
ons 1e kindje op 31 december dit jaar!!!

Liefs Patricia

35 wkn en 5 dgn

Hoi Allemaal,

He he de maand is voorbij!   Ben vandaag ongesteld geworden.   Deze maand dus bewust niet zwanger geworden. Maar wat ben ik blij dat de maand voorbij is. Nu gaan we er helemaal weer voor!   Ook al ben ik 38 weken zwanger op de bruiloft als het deze ronde raak is ik ga niet nog een maand wachten.

Vorige week de trouwjurk uitgezocht voor mijn zusje en toen dacht ik: ja daar doe ik het voor, ik wil bij haar speciale dag aanwezig zijn! Maar de rest van de maand had ik er toch een heel klein beetje moeite mee haha.

En nu maar hopen dat het snel raak is!! Op naar ronde 3!!!!!!!!!!

Wij houden er niet echt rekening mee, maar onze eerste zoon is op 20 september geboren en als ik nu deze maand zwanger zou worden zou ik dus op 20 september uitgerekend zijn... Deze maand slaan we het echte klussen om de dag gewoon lekker over en klussen we gewoon als we er zin in hebben!
Als ik dan alsnog zwanger zou worden, nou ja dan is het maar hopen dat het niet op de uitgerekende datum komt, zou niet echt leuk zijn denk ik, 2 kinderen op dezelfde dag jarig...

Terug
Bovenaan