Heej!
Bij mij leek het gisteren ook ineens af te lopen. Daar schrok ik van maar bedacht ook dat ik wat meer gedronken had dan bij de eerste test. Dus 4 uur weinig gedronken en niet naar het toilet, toen was de test wel opgelopen tov de dag ervoor. Daar kan het bij zo weinig hcg in het begin dus blijkbaar al aan liggen.
Jij bent dus ook elke dag aan het testen haha, hier ook ? Die kruidvat gaf bij mij trouwens ook lichter aan dan Action early. Is per merk verschillend vanaf hoeveel HCG ze reageren. Sommige al vanaf 12.5 las ik, andere vanaf 25. Welke wanneer kan ik niet helemaal vinden haha. Maar wel dat het HCG ca elke 48 uur verdubbelt in het begin.
Weet niet helemaal zeker wanneer mijn NOD is, soms 13, soms 14 en soms 15 dagen na de eisprong. Dus za, zon of ma. Wil daarom zondag een test met welenindicator doen, als die positief is geloof ik het pas echt.. ? Heb jij die al gedaan?
Misschien als jouw NOD al is geweest is dat een idee ter geruststelling? Al zie je dan ook niet of het oploopt maar wel een beetje of het goed zit.
Succes ermee! Vind het wel leuk km te horen hoe het bij jou gaat omdat het zo toevallig op het zelfde moment zo'n zelfde licht streepje was ☺️