Huh! Is dit nou echt een streepje?

Heej!
Bij mij leek het gisteren ook ineens af te lopen. Daar schrok ik van maar bedacht ook dat ik wat meer gedronken had dan bij de eerste test. Dus 4 uur weinig gedronken en niet naar het toilet, toen was de test wel opgelopen tov de dag ervoor. Daar kan het bij zo weinig hcg in het begin dus blijkbaar al aan liggen. 

Jij bent dus ook elke dag aan het testen haha, hier ook ? Die kruidvat gaf bij mij trouwens ook lichter aan dan Action early. Is per merk verschillend vanaf hoeveel HCG ze reageren. Sommige al vanaf 12.5 las ik, andere vanaf 25. Welke wanneer kan ik niet helemaal vinden haha. Maar wel dat het HCG ca elke 48 uur verdubbelt in het begin. 

Weet niet helemaal zeker wanneer mijn NOD is, soms 13, soms 14 en soms 15 dagen na de eisprong. Dus za, zon of ma. Wil daarom zondag een test met welenindicator doen, als die positief is geloof ik het pas echt.. ? Heb jij die al gedaan?
Misschien als jouw NOD al is geweest is dat een idee ter geruststelling? Al zie je dan ook niet of het oploopt maar wel een beetje of het goed zit. 

Succes ermee! Vind het wel leuk km te horen hoe het bij jou gaat omdat het zo toevallig op het zelfde moment zo'n zelfde licht streepje was ☺️

@rozenmeisje wat ontzettend toevallig haha, gewoon precies hetzelfde! Heb drie keer met ochtenurine getest, dus daar kan het bij mij niet aan liggen. Mijn nod is vandaag bij cyclus 30 dagen, maar heb ook wel eens met 28/29 dagen menstruatie. 

ik ga maandag clearblue wekenindicator doen! Durf het nu nog niet aan. Straks is de HCG waarde daar minder gevoelig en staat er ineens "niet zwanger". Dat maakt alleen maar nog onzekerder ? 

We moeten er voor nu maar vanuit gaan dat het goed zit! Een streep is een streep, toch! Wel echt zuur zo middenin deze feestweken haha. Overal feestjes en houd nogal van een wijntje, dus volgens mij heeft iedereen het zo door bij mij! Hoe doe jij dat?

Gefeliciteerd, dit is zeker een positieve test.
Streepje komt alleen in beeld als je het zwangerschapshormoon bij je hebt. Dit is een vaag streepje maar het is een streepje:) 
Zelf heb ik tijdens mn vorige zwangerschap ook zo n vaag streepje gehad en mijn dochter is nu bijna 5 en zo levendig dat het echt geen vaag streepje meer was, hihihi

Veel plezier met dit kleine wonder.

[quote quote=10277646]Dames allemaal ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties! Het is inmiddels een beetje geland hier haha? maken ons wel nog zorgen, aangezien mijn testen niet oplopen… of ben ik te vroeg met opnieuw testen? Heb nu dus gisteren nog een 2 v 5 gedaan van Kruidvat en vanochtend weer een action… https://www.mupload.nl/img/sdk7ruh.jpeg Links is de eerste test, midden die van gisteren en rechts die ernaast! iemand hier ervaring mee?[/quote]
Hier liggen 3 testen met elk 2 streepjes, maak je niet langer zo gek, je bent echt zwanger:) 
Geniet er lekker van, als smoes om bepaalde dingen niet te willen eten of drinken kun je zeggen dat je denkt dat je griep hebt en dat je nu niet veel trek hebt.
Buikgriep heerst dus best geloofwaardig.. leugentje om bestwil is echt niet erg.

Haha ja daarom durf ik die clearblue ook nog niet te doen. Maar omdat die vanaf enkele dagen voor NOD mag en de NOD tussen morgen en maandag is denk ik dat ik hem zondag wel aandurf.

Kerst bij ons heb ik de alcoholvrije wijn overgeschud in een gewone wijnfles dat was goed te doen. Alleen lastig als iemand dezelfde wijn zou drinken haha. Oud en nieuw is ergens anders en weet ik nog niet hoe ik dat ga aanpakken, die wordt lastiger! 

Ben vooral echt heel benieuwd of deze "blijft plakken". Geloof de testen nu wel maar de tijd tot de echo en de eerste 10 weken zijn toch spannend. 

@rozenmeisje nou ik heb vanochtend een clearblue gedaan en het stond er gewoon écht: zwanger 1-2! Zoooo gek! Nu wel meer het besef hierdoor haha! Jij al gedaan?
dat met het overschenken is wel slim inderdaad! Ga ik onthouden? 
Ga maandag de verloskundige maar bellen! Hoop zo dat het allemaal goed gaat, ook bij jou!

Terug
Bovenaan