Huh! Is dit nou echt een streepje?

@KS ohhh super zeg! Gedeliciteerd!! Ik ga wachten tot 31-12 ☺️ Dan heb ik zeker de NOD gehad. Wel nog een actiontest gedaan vanmorgen en die was iets donkerder dan gisteren haha.
Wanneer was jouw NOD en eisprong als je die weet van afgelopen maand? Voel jij al iets? Ik wat gevoeligere borsten en af en toe een vlaagje misselijkheid maar dat is alles, daarom lijkt het nog zo onecht haha. Maar geloof wel dat de cb-test iets toevoegt ??

@rozenmeisje ik ben heel erg benieuwd 31-12! Leef met je mee! 

M'n nod bij 30 dagen cyclus was gisteren, maar het schommelt bij mij vaak tussen 28 & 32 dagen. Eisprong ben ik deze maand totaal niet mee bezig geweest, vandaar dat de verrassing ook zo groot was. Juist nu dacht ik ach die decembermaand met drank en ongezond eten: dat wordt vast niet wat. Bizar hè! Denk dat de eisprong zo rond 11/12 dec is geweest. 

Bij mij rommelt het inmiddels aardig in m'n buik, gevoelige borsten (en ze groeien ook nu al!) en heeeel veel honger (waar ik niet aan toe probeer te geven). Misselijkheid gelukkig nog niet, meer dat ik mezelf "misselijk praat" haha. Die Cb test was voor ons wel even zo van "oké, nu is het écht." Hoop dat jij ook gauw zo'n mooie test hebt!!

@KS, heb vanmorgen getest met de cb, toch bijzonder om het zo te zien staan ipv streepjes. Bij mij stond 2-3 weken, zou idd kloppen aangezien de eisprong 14/15 dec was.
https://www.mupload.nl/img/pjdpahkbw4.jpeg
Ga de verloskundige maar bellen voor een echo over een paar weken. Heel spannend allemaal zeg! Moet er ook nog wel een beetje aan wennen hihi. 

@rozenmeisje yes wat fijn voor je! Heel gek hè om het zo te zien staan. Ik heb vanochtend ook gebeld, 27 januari eerste echo. Zo gek maar ook zoveel zin in!
Hebben jullie het nieuws al met iemand gedeeld?

@KS, leuk, lopen we aardig gelijk op, ik 20 januari de echo, volgens eigen (internet ?) berekening uitgerekend op 5 sept 2020. Weet niet of ik alles zo spannend vind of dat het de hormonen zijn maar ik slaap al enkele nachten niet meer goed. Rond 4.00 wakker en dan piekeren over werkelijk alles ? Heb jij dat ook? Het zal vast allemaal wel goedkomen het is alleen zoiets groots en ondanks dat we hier heel bewust voor gingen denk ik nu "kan ik dit wel" en mijn leven zal nooit meer het zelfde zijn. Heb jij daar ook last van?
@Ninaapie, bedankt! Herken jij bovenstaande toevallig? Maak me nu zelfs zorgen dat ik me zulke zorgen maak haha wat een gepieker zeg! 

Oh meid.. hou op, schei uit. ? Ik had dat gepieker de eerste tijd zo erg dat ik twijfelde of ik het eigenlijk wel echt wilde en klaar was voor dit alles.
Doodsbenauwd. Dat trekt weg. Vertrouw er maar op. Je zelfvertrouwen gaat groeien en als je die kleine straks op de echo ziet is het liefde op het eerste gezicht. 
Ik ben morgen 20 weken en bij mij is het gepieker nu helemaal weg gelukkig. Maar de eerste 7/8 weken waren pittig hoor haha. 
Haha piekeren over het piekeren al inderdaad. Erg he. Je hoofd kan zo lekker met je aan de haal gaan.

@Ninaapie, heel fijn dat je dit herkent, begon inderdaad ook aan mezelf en dit alles te twijfelen. Dus betekent veel dat iemand anders dit ook had en fijn dat het bij jou wegging, dat geeft me wel vertrouwen. Hihi ja, ook mn emoties zijn instabiel geworden ? 

Terug
Bovenaan