Je hebt de afgelopen 24 uur al 3 topics geopend.. het klinkt alsof je moe bent en er doorheen zit!!
Wat iedereen zegt.. je baby huilt niet voor niks!! Je zegt dat ze reflux heeft, is dit bevestigd door een arts of vermoed je het alleen zelf? Indikken van voeding helpt niet altijd voldoende. Mijn dochter heeft refluxziekte en we hebben 6 maanden lang getobt. Ze spoog heel veel, viel af, huilde zoveel en dronk op den duur elk uur max 40cc (ook in de nacht) Het was slopend, ik sliep wekenlang max 3 uur per nacht. Ik was helemáál op, en mijn man ook. Indikken van voeding hielp bijna niks.
Toen werden we eindelijk serieus genomen door het CB en naar de kinderarts doorgestuurd en nu hebben we Nestle NAN A.R. voeding, en vanaf die dag was alles anders. Ze dronk dr flessen weer leeg en kwam eindelijk weer aan. Tot 8 maanden heeft ze nog wel nachtvoedingen nodig gehad, maar dan 1/2x per nacht en niet elk uur...
Laat je adviseren, vraag een doorverwijzing naar de kinderarts!!! Als je kindje echt zoveel huilt, is er wat mis!!! Blijf niet tobben, want dan ga je er aan onderdoor en je kindje zal blijven huilen!
Niet je kindje huilend in slaap laten vallen im een stoel, echt niet doen! Als je het zelf niet aan kan op zo'n moment, breng je kindje dan even bij iemand anders. Ze houdt je niet voor de gek zoals jij zegt, ze wil gewoon graag bij je zijn. Ze is een baby!!!!!!!! Mijn baby van 9 maanden wil ook het liefst de hele dag op mn schoot klimmen en huilt als ik naar de keuken loop. Dat is normaal, zo werkt het met baby's!!!!!!!
Alsjeblieft, laat je helpen en laat je kindje niet in de steek. Het is kei zwaar en vermoeiend, dat weet ik als de beste.. maar het is je kind! Dat betekent 24/7 ervoor zorgen en alleen ff rust hebben als ze slapen.. dat is het werk van een mama!!