Huilbaby

Hulp zoeken hoeft niet want ik krijg genoeg hulp thuis. Hoe je het draait of keert, ik ben haar moeder en ze is mij gewend. Ik merk wanneer ze aan het dwingen is, omdat ze dan geen tranen heeft en je gewoon aan zit te staren. Zodra je dan wegkijkt is ze weer stil. Voeding indikken heb ik allemaal al gedaan. Het is gewoon dat ze vaak opgetild wil worden en ja kijk ik ben Surinaams. Wij hebben een andere opvoedsstijl. Dus neem mij niet kwalijk als ik er anders over denk. Ieder z'n ding!

[quote quote=10314867]Hulp zoeken hoeft niet want ik krijg genoeg hulp thuis. Hoe je het draait of keert, ik ben haar moeder en ze is mij gewend. Ik merk wanneer ze aan het dwingen is, omdat ze dan geen tranen heeft en je gewoon aan zit te staren. Zodra je dan wegkijkt is ze weer stil. Voeding indikken heb ik allemaal al gedaan. Het is gewoon dat ze vaak opgetild wil worden en ja kijk ik ben Surinaams. Wij hebben een andere opvoedsstijl. Dus neem mij niet kwalijk als ik er anders over denk. Ieder z’n ding![/quote]
Stel dan geen vraag als je het antwoord niet wil horen ?‍♀️ JE KIND KAN HIER NIETS AAN DOEN! Surinaams of niet 

Ik heb 4 maanden rondgelopen met een draagzak want mijn dochter was ook een huilbaby en huilde soms wel 9 uur aan 2 stuk. Vreselijk vermoeiend en ik ben compleet ingestort maar het gaat vanzelf over. Ik deed alles met haar in draagzak. Ze is jou niet in de maling aan het nemen, vind het zielig dat je dat denkt heeft niks te maken met of je Surinaams bent of niet ... ik snap dat je dat wil denken maar een kleine baby is zich nog helemaal niet bewust van dat soort dingen.. vind het echt heel raar dat jij dat denkt en als je zelf vind dat je het goed doet wat is dan je vraag. 

je zou een osteopaat kunnen proberen. 

Heb je al eens een wipstoel geprobeerd? Mijn kleine wilde destijds ook het liefst de hele dag in de draagdoek, wat helaas niet altijd mogelijk is. Liggen in de box was ook alleen maar huilen, het wipstoeltje daarentegen vond hij geniaal. Dus die ging overal mee naar toe. Als ik ging douchen, zat meneer in zijn wipstoel in de badkamer. Tijdens het koken, hij in de wipstoel er naast. Ik had het gevoel dat hij niet alleen wilde zijn, en op deze manier werkte het voor ons in ieder geval erg goed. Na de maaltijden, wanneer hij echt last had van krampjes, werkte de wipstoel niet meer. Dan ging hij wel in de draagdoek.
Veel succes, hoop dat je een oplossing vindt die voor jou en je kindje werkt!

[quote quote=10314886]@BENB als het jou niet bevalt verwijder jezelf dan van deze site en lul niet!!! @Famkeh, oooh dat heb ik nog niet geprobeerd, alleen zo’n stoel met muziek. Ik ga meteen op internet kijken.[/quote] Hoe kun je zeggen dat een kind van 9 weken je dwingt?! Ja, ze wil bij je zijn en dat is logisch als ze pas 9 weken is. Ik heb je tips gegeven. Doe er wat mee zou ik zeggen. Je kind doet dit niet met opzet 

Een kindje van deze leeftijd huilt niet voor niks. Ze heeft waarschijnlijk pijn en ik zou zeker uitzoeken waar dat vandaan komt. Is het alleen de reflux, of is er meer? Ben je al bij een osteopaat geweest?
Ik snap dat het erg pittig is om een huilende baby te hebben die alleen maar gedragen wilt worden. Maar wat hierboven ook al gezegd wordt.. ze huilt niet voor niets.

Je hebt de afgelopen 24 uur al 3 topics geopend.. het klinkt alsof je moe bent en er doorheen zit!! 
Wat iedereen zegt.. je baby huilt niet voor niks!! Je zegt dat ze reflux heeft, is dit bevestigd door een arts of vermoed je het alleen zelf? Indikken van voeding helpt niet altijd voldoende. Mijn  dochter heeft refluxziekte en we hebben 6 maanden lang getobt. Ze spoog heel veel, viel af, huilde zoveel en dronk op den duur elk uur max 40cc (ook in de nacht) Het was slopend, ik sliep wekenlang max 3 uur per nacht. Ik was helemáál op, en mijn man ook. Indikken van voeding hielp bijna niks.
Toen werden we eindelijk serieus genomen door het CB en naar de kinderarts doorgestuurd en nu hebben we Nestle NAN A.R. voeding, en vanaf die dag was alles anders. Ze dronk dr flessen weer leeg en kwam eindelijk weer aan. Tot 8 maanden heeft ze nog wel nachtvoedingen nodig gehad, maar dan 1/2x per nacht en niet elk uur...
Laat je adviseren, vraag een doorverwijzing naar de kinderarts!!! Als je kindje echt zoveel huilt, is er wat mis!!! Blijf niet tobben, want dan ga je er aan onderdoor en je kindje zal blijven huilen! 
Niet je kindje huilend in slaap laten vallen im een stoel, echt niet doen! Als je het zelf niet aan kan op zo'n moment, breng je kindje dan even bij iemand anders. Ze houdt je niet voor de gek zoals jij zegt, ze wil gewoon graag bij je zijn. Ze is een baby!!!!!!!! Mijn baby van 9 maanden wil ook het liefst de hele dag op mn schoot klimmen en huilt als ik naar de keuken loop. Dat is normaal, zo werkt het met baby's!!!!!!! 
Alsjeblieft, laat je helpen en laat je kindje niet in de steek. Het is kei zwaar en vermoeiend, dat weet ik als de beste.. maar het is je kind! Dat betekent 24/7 ervoor zorgen en alleen ff rust hebben als ze slapen.. dat is het werk van een mama!!

Terug
Bovenaan