Huilbaby

Daar licht heet aan surinaams min  man is dat ook en ik pik  die harde opvoeding niet ook niet van me schoon familie, ik ga daar weinig naar toe , het is een baby die huilt en liefde nodig heb laten huilen daar breekt me moeder hard van daarbij als je genoeg hulp heb waarom vraag je hier hulp je wuift alles weg 

Onze dochter van nu 8 maanden is in het begin ook een huilbaby geweest. Ik wilde ook gewoon mijn dingen doen zoals je aangeeft gewoon even normaal stofzuigen of de was of zoiets kleins maar niets ging. Ik begrijp je frustratie maar z’n klein mensje doet het niet voor niets. 

Tegen mij werd gezegd dat een baby’tje 100 dagen nodig had te landen, dat leek me zooooo lang om 100 dagen 12 uur op een dag alleen maar huilen, huilen en nog eens huilen.

Op de dag af was het met 100 dagen over, als ik nu terug denk aan de tijd denk ik ook vooral dat ze van mij erg onrustig is geweest omdat niets ging hoe ik me had voorgenomen. Mijn advies is laaaaaaat het los je huishoudelijke dingen... als je niet wilt dat je naasten je helpen met je baby’tje omdat je denkt dat het bij jou rustiger word laat dan het huishouden doen.
Ons meisje heeft ook reflux en spuugt nu nog steeds... sinds ze vast voedsel krijgt is het spugen ook minder geworden. Geef het de tijd en laat het los ook het spugen je houdt het gewoon niet tegen.
Op advies van de kinderarts geven wij omneo van nutrilon met een schepje jbpm.
Mijn advies is hou vol, en laat de mensen helpen die je willen helpen... en laat het los je normale rooster! 

We hebben nu echt z’n schat van een meid die alleen huilt als er wat is. En heb erg spijt van de eerste 3 maanden hoe koel en afstandelijk ik naar haar ben geweest omdat het niet ging hoe ik dacht dat het zou gaan. Jou baby is nu jouw guide lijn 
Hou je rustig, dit heeft niets met afkomst te maken.

Verschrikkelijk om te lezen dit.. mijn dochter was geen huilbaby maar had er alsnog de handen vol aan. Het huishouden stond in het begin op een laag pitje, geen probleem toch..
Wat er al eerder werd gezegd is het misschien toch verstandig om ook zelf hulp te zoeken en niet alleen voor je dochter. Je klinkt inderdaad alsof je er doorheen zit. Niks mis mee maar hopelijk uit je je frustraties niet op je huilende dochter. Zij kan er niks aan doen dat ze waarschijnlijk pijn heeft of in elk geval ongemak ervaart.

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar mocht je er niet uitkomen hebben veel baby's ook baat bij een ostheopaat, voor heel diverse klachten.

Wauw de meeste van jullie doen zoooo dramatisch. Ik hou gewoon reuzeveel van mijn kindje. Doe is ff chill. Het is soms gewoon moeilijk maar geef heus de moed niet op. Echt belachelijk sommige reacties?. Anyway... @Noorzz echt ewn lief berichtje. Hartstikke bedankt. Als ik dit lees, krijg ik gelijk weer moed. 

Ik zie nu pas dat je hier al veel topics over hebt geopend. Een week geleden vroeg ik of je dochter misschien reflux had. Toen wist je niet wat het was. Is de reflux nu wel vastgesteld? Heb je medicatie? Zet je bed en box wat schuin omhoog? Heb je al A.R. voeding of jbpm gebruikt? Als het echt reflux is, dan heeft je kindje pijn.

Terug
Bovenaan