Huilbaby

Hanna is deze week een huilbaby, ze weet soms maar niet van stoppen.

Maandag heb ik 1,5 uur met de kinderwagen gelopen zodat ze maar in slaap zou vallen. Ze was daarvoor al 3 uur aan het huilen.
Dinsdag heeft ze van 1 uur 's middags tot ongeveer half 9 's avonds gehuild. Af en toe een stilte van een kwartier en weer huilen. (Na een laatste voeding om 10 uur heb ik haar de volgende ochtend om half 7 wakker gemaakt)
Gister zag ik het feestje weer aankomen en heb ik haar na een uur gehuil maar ingebakerd. De rest van de dag sliep ze prima, maar was misschien nog moe van de dag ervoor.
Vanmiddag weer feest ze huilde van 12 tot 15 door mijn middagslaapje heen, ingebakerd en wel.

Het is een 2e dus ik maak me niet vreselijk ongerust, maar het is geen feest om zo lang naar een huilend kindje te luisteren.
Morgen wordt ze 6 weken zo'n ontwikkel en regelmomentje zou dat het alleen maar zijn?
 
dat kan het zijn, of misschien toch ergens pijn? Kijk het ff aan, misschien valt je iets op, wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Heel veel sterkte ermee
 
Kan inderdaad een mentale groeisprong zijn.
Gijs had er ook "last" van rond 5/6 weken. Hij huilde wat meer en wilde alleen bij mij op de buik liggen (of bij iemand anders). Ook met 8 wkn was hij weer wat meer van slag, morgen wordt hij 10 wkn en het is net sinds maandag weer over en is hij weer de blije baby. Al viel het deze keer erg mee.

Sterkte ermee
 
Volgens mij hebben we dat nu ook. Daphne is bijna 8 weken en wil de ene dag helemaal niet slapen en als ik haar in de box leg is het huilen, maar zodra ze bij mij of iemand anders ligt is het prima.
Als ze eerdere weken niet huilde en je bent niet veranderd van voeding of iets dergelijks zou ik het nog een paar dagen aankijken..

Gr. Karin
 
Inderdaad op de arm is het prima, maar zelfs dan begint ze op een gegeven moment te huilen van vermoeidheid.

Ik las ergens dat als het buikpijn is dan trekken ze de knietjes helemaal op, Hanna ligt het liefste in een hoepeltje die overstrekt zich meestal. Komt door haar groote en hoe ze in de baarmoeder lag. Maar als het een ander soort pijn is dan draaien ze zich meestal door het hele bed heen. Dus ik laat het maar gaan, vanochtend is ze weer lekker aan het slapen.
 
hopelijk zet dit niet door! Wat lijkt me dat erg...
op het CB hoorde ik dat een kindje ook krampjes kan hebben als ze zich helemaal overstrekken...
 
wat komt dit bekend voor zeg.
Als Olivia wakker is huilt ze alleen wat we ook doen niks is goed zo zielig vind ik het. Ook Olivia over strekt zich. Waarschijnlijk komt het bij haar omdat ze verborgen reflux heeft maandag moeten we naar de kinderarts ik hoop dat die wat kan doen.

sterkte ik hoop dat snel over is bij Hanna
 
Terug
Bovenaan