Huilbaby

@CAAT85: het klinkt vreselijk! Ik hoop voor je dat het minder wordt. Ik zou het wel even aankijken, maar toch wel allert zijn. Het huilen zal niet voor niets zijn. Hier wordt er overstrekt bij krampjes. Brent kan dan opeens "staan". Is je verder iets opgevallen aan Hanna; heeft ze rode vlekken in haar gezicht bijvoorbeeld en huilt ze constant of na de voedingen heviger? Ik voel met je mee. Weet wat het is als je kindje zoveel huilt. Toen onze tweede vijf maanden was, bleek hij koemelkallergie te hebben. Vanaf dat hij twee weken was, krijste hij en bleven wij maar aan de bel trekken... Daarom sterkte! Ik hoop dat het allemaal meevalt.
 
Luuk overstrekt zich ook met krampjes. En is heel druk met zijn beentjes bezig dan.
Balen dat zo zo veel huiilt hoop dat het der sprongetje is. Luuk slaapt in een piepzak van puckababy en de deken heel strak dat helpt wel met rustig slapen.
Succes ermee
 
Ze huilt nog steeds veel, gister van 12 uur 's middags tot half 8 's avonds. Onderbroken door de momenten dat ze op de arm mag of gevoed wordt. Maar ze ligt vaak met haar ruggetje helemaal recht als een plankje op mn arm, altijd het kopje achterover. Ze heeft overal een gaaf huidje dus geen allergische reacties.
Ik heb een kennis verpleegkundige (neonatologie) advies gevraagt, naast dat ik haar maar mee moest nemen naar het cb en de kinderarts kon ik in ieder geval opletten met oppakken. Huilbaby's altijd bij "kop en kont" oppakken niet onder de okseltjes. En een puckababy kan inderdaad ook helpen tegen de onrust.
Morgen maar naar het consultatiebureau dus want dit is ook niks.
 
Heee Caat,

Wat rot joh. Heb je weleens over een osteopaat nagedacht? Dat helpt vaak ook hoor! Als je een goede zoekt die is aangesloten bij de vereniging, dat is het goed! Ik heb bij beide kids positieve ervaringen.
Sterkte ermee

Liefs
 
Lieve mama,Het kan inderdaad een regelmomentje zijn, het hangt er ook vanaf hoe ze huilt: krijst ze of jengelt ze? Als ze ontroostbaar is en krijst zou ik toch wel spreken van een huilbaby situatie. Je mag eigenlijk pas officieel spreken van een huilbaby als ze langer dan 3 uur huilen, 3x per week voor drie weken lang... Ik kijk liever naar hoe het kind huilt, is ze verkrampt? Overstrekt ze zichzelf? Dit kunnen tekenen zijn dat het niet helemaal oke gaat met je baby. Ik heb een stukje geschreven over huilbaby's en hoe je hier het beste mee om kan gaan, wellicht interessant voor je? Check: http://www.mamaweetjes.nl/tips-trics/help-een-huilbaby/Succes!
 
Terug
Bovenaan