Huilen bij ontlasting

Wat vreselijk hè, je kindje in zoveel pijn zien :( Wij hebben twee kinderen gehad met heel veel krampen. Warme badjes, pittenzak op de buik, infacol, probiotica, draagzak, fietsen met beentjes, buikje masseren... we probeerden alles. Na 3 maanden was het bij de oudste ineens voorbij, na 5 maanden bij de jongste. Ik hoop echt voor je dat het snel verbetert. Onthoud: het gaat echt een keer voorbij! ❤️ En je bent niet alleen ❤️
 
Wat vervelend! Mijn dochter had in de eerste maand/2 maand ook veel krampjes. Maar met baby massage ging het over! Vooral de massage voor krampjes/op de buik werkte heel goed en daarna was het bij toepassen de kramp ook gauw over. Misschien helpt dat! Het boekje Baby Massage van Susanne Rees heb ik daarbij als voorbeeld genomen.
Daarbij werkt het natuurlijk ook het beste als je zelf of je partner, ondanks de oplopende stress, rustig en kalm blijft tijdens dit moment. Rustig in en uit ademen en de massage toepassen. Dan wordt het een rustgevend moment voor jullie allemaal❤️ en meteen goed voor jullie band vorming.
 
[quote quote=10575065]Inderdaad alleen via bol of in Duitsland te koop. Ja het is betrouwbaar. In DL is het een normaal middel tegen krampen. Bij ons hielp tegen de krampen. 10 druppels per voeding[/quote]
Ah oke bedankt! Heb meteen een bestelling geplaatst 
 
[quote quote=10575074]Wat vreselijk hè, je kindje in zoveel pijn zien ? Wij hebben twee kinderen gehad met heel veel krampen. Warme badjes, pittenzak op de buik, infacol, probiotica, draagzak, fietsen met beentjes, buikje masseren… we probeerden alles. Na 3 maanden was het bij de oudste ineens voorbij, na 5 maanden bij de jongste. Ik hoop echt voor je dat het snel verbetert. Onthoud: het gaat echt een keer voorbij! ❤️ En je bent niet alleen ❤️[/quote]
Het is echt vreselijk :( en voel me ook zo radeloos, omdat niemand wat voor haar kan betekenen :(wel super fijn om te horen dat het vanzelf over gaat! Hoop dat het bij ons ook snel over gaat. Bedankt voor de steun❤️
 
[quote quote=10575124]Wat vervelend! Mijn dochter had in de eerste maand/2 maand ook veel krampjes. Maar met baby massage ging het over! Vooral de massage voor krampjes/op de buik werkte heel goed en daarna was het bij toepassen de kramp ook gauw over. Misschien helpt dat! Het boekje Baby Massage van Susanne Rees heb ik daarbij als voorbeeld genomen.Daarbij werkt het natuurlijk ook het beste als je zelf of je partner, ondanks de oplopende stress, rustig en kalm blijft tijdens dit moment. Rustig in en uit ademen en de massage toepassen. Dan wordt het een rustgevend moment voor jullie allemaal❤️ en meteen goed voor jullie band vorming.[/quote]
We blijven masseren inderdaad. Heb meteen het boekje gekocht. Hoop dat het bij ons ook werkt. Het is wel heel lastig om haar zo te zien :( bedankt voor de tip!❤️ Super blij dat het bij jullie heeft gewerkt ☺️ 
 
[quote quote=10575125]Het advies om na een osteopaat te gaan deze kunnen heel veel. Ik sta er telkens verstelt van.[/quote]
Heb meteen een afspraak gemaakt. Op hoop van zegen 
 
Onze jongste zoon had ook enorme last van krampen en had ook problemen met ontlasting (kwam heel weinig en leek daar ook last van te hebben). Hij huilde ontzettend veel. Wij merkten na 2 bezoeken aan de osteopaat een gigantisch verschil. Ik zie dat je een afspraak hebt gemaakt, hoop dat het voor jullie de verlichting brengt die het ons ook heeft gebracht! Ps onze zoon had ook veel baat bij gedragen worden in de draagzak. Ik denk omdat zijn buikje dan tegen mij aan zat. Hij werd daar vaak een stuk rustiger in. Misschien ook nog iets om te proberen.Sterkte daar mama!
 
Terug
Bovenaan