huilen..

hoihoi,

bij dinand vandaag ook weer hetzelfde....... weinig slapen(z'n hele schema in de war) en erg huilerig, ik vind het ook wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben, niet voor jullie, maar dan weet je idd dat het een beetje bij de leeftijd hoort, mogen ze vanaf 6 ,mnd. thijmsiroop?? dan haal ik dat ook even voor hem, want hij is ook erg verkouden.

groetjes susanne

Ja thijmsiroop is vanaf 6 maanden.
Ik had haar net in bad gedaan en wilde haar dus een lepeltje geven, komt haar hele fruithapje terug doordat ze net moest hoesten.....
Maar weer even schoongemaakt (water was te koud geworden om haar opnieuw in bad te doen en glukkig zat ze zelf niet helemaal onder!), lekker ingesmeerd met dampo, zoutoplossing in haar neus om die vrij te maken en druppeltjes voor de tandjes gegeven....pfff.....
Toen een lekker flesje (tot nu toe gelukkig wel binnen gehouden.) en naar bed.
Hoop dat ze nu eens lekker slaapt.

Succes allemaal

Ik zou ook wel eens willen dat ze konden praten!
Teun heeft heel veel gehuild,dus ik maakte me zorgen als het stil was,dan ging ik meteen kijken of hij nog wel adem haalde dus dat is weer een ander verhaal.
Ik moet zeggen sinds hij aan de groentenhapjes zit is hij een heel ander kind!!
Hij heeft elke dag een poepluier i.p.v 1 keer in de 3 dagen en hij heeft echt veel minder krampjes. Voor dat hij hapjes kreeg liet hij ook heel de dag scheetjes (echt van die knallers zodat mensen in de winkel mij aankeken) en dat is nu echt een stuk minder!
Maar goed nu gaat het over mij, ik hoop dat jou kindje een sprongetje heeft en dat het ook snel weer over is. Als je hebt getemperatuurd en een schone luier en geen honger heeft kun je niet veel meer doen,alleen lekker knuffelen en hopen dat het snel weer overgaat!
En iid misschien tandjes,daar kunnen ze veel last van hebben!
Succes!!!
Groetjes Mikkie.

hoi 4 dec.

hoe gaat het met je meisje? bij ons gaat het iets beter, hij is nog  wel iets huileriger dan normaal maar ik heb wel het idee dat het minder is, wel slaapt ie iets meer dan normaal als hij erg lang  huilerig is leg ik hem op bed en dan gaat ie meteen slapen, wel iets korter dan normaal, maar goed hij slaapt! ik denk dat het voor die kleintjes zelf ook erg vemoeiend is, gaat het al iets beter met de verkoudheid?

groetjes susanne

Vervelend he, als ze zo huilen. Mijn zoontje had het vorige week dus
ook heel erg. En ook heel aanhankelijk en knuffelig. Terwijl hij dat
hiervoor eigenlijk helemaal niet was.

Vorige week was hij een avond echt ontroostbaar. Ik zat echt met mijn handen in het haar. Pffft...

Ik denk dat het met het sprongetje te maken heeft.

Maar het is wel supervermoeiend. Ik weet er alles van...

Nou, vanacht had ze gelukkig weer goed geslapen, heb haar om 8.30 uur wakker moeten maken (dat is normaal voor haar). Na de fles kon ik haar weer terug leggen en om 12.00 uur was ze wakker (ook nomaal voor haar....hahaha...).
Vanmiddag hadden we een verjaardag, haar dus meegenomen in de wagen en daar heeft ze ook een uurtje liggen slapen. Toen we thuis kwamen rond 17.00 uur de fles en in die tijd slaapt ze zowieso nooit, dus lekker geknuffeld en in de box alleeen gespeeld. Rond 20.30 uur laatste fles gegeven en toen naar bed gebracht.
Ze heeft gelukkig niet meer zo gehuild vandaag (niet te hard roepen...) maar is wel echt nog behoorlijk verkouden! Ze heeft nu echt een vies hoestje (begint volgens mij wel los te komen) en blijft ook nog steeds heel erg op haar handjes (en alles wat ze maar te pakken krijgt) bijten en kwijlen.
Ze was wel nog steeds zo knuffelig en voordat ze naar bed ging had ze 38.4, dus wat verhoging..
Hoop echt dat ze snel beter is, want ik vind het echt zielig!

Hey 4 dec,

Hoe is het nu met je kleintje?

Hier ook opeens ontroostbare huilbuien gisteren en vandaag.

Echt zielig!

Het zal toch de leeftij dan wel zijn denk ik.

Ik hoop dat het morgen beter gaat.

Het huilen valt nu weer mee gelukkig (afkloppen!!!). Alleen gisteren heeft ze ongeveer een kwartier of half uur zo gehuild, zo zielig!
maar het verkouden zijn word steeds erger!
Het moet eigenlijk toch al beter gaan, want ik doe er echt alles tegen om het over te laten gaan maar het helpt dus niet (dampoo, thijmsiroop, zoutoplossing, neusje uitzuigen met zo'n ding, "eucaliptus geur" op haar kamertje...)
Ze heeft echt een heel "vies" hoestje nu, en ze ademd heel zwaar vanaf gisteren (en "piept").
Drinken doet ze wel nog goed, alleen veel langzamer omdat ze zo verkouden is, en al een paar keer geweest dat de fles er weer uit kwam na een hoestbui..
Ik heb haar vandaag lekker thuis gelaten (ik moest zelf werken maar heb haar dus niet meegenomen). Mijn vriend is lekker bij haar thuis gebleven.
Ze had geen koorts, maar toch... ze is echt niet lekker en dan vind ik het toch wel fijn als ze gewoon lekker thuis is en goed kan slapen.

We hebben wel een afspraak bij de huisarts gemaakt voor morgen. Ze heeft geen koorts ofzo maar toch! Vooral het zwaar ademen vind ik eng dus ik wil echt dat er even iemand naar haar kijkt.
Ik hou jullie op de hoogte!

Terug
Bovenaan