huilen..

Sorrie....praat alleen maar over mezelf
Hoe is het met jullie kleintjes allemaal?? Want volgens mij zaten /zitten er heel veel mama's met huilende baby's zo te lezen!

Hihihi...lekker toch, als je zo even je verhaal kwijt kan. Ik hoop echt
dat het snel beter gaat met je kleintje. Zielig is dat he?!

Wel fijn dat ze bij je vriend kon blijven gisteren.

Mijn zoontje huilt ook best veel, voor zijn doen dan. Iedere keer huilt
hij zichzelf in slaap. Heel zielig! Dat heeft hij nog nooit gedaan.

Verder is ie wel lief. Maar voor het slapen gaan is het huilen.

hoihoi,

vervelend zeg dat ze zo verkouden blijft, zo zielig........, hier gaat het iets beter, hij huilt nog wel bij het naar bed gaan en als ik de kamer uit loop is het gillen geblazen, zelf als ik alleen maar aanstalten maak is het krijsen, maar ja hij wilt mama graag blijven zien, hij zit nu dus iets vaker in het loopstoeltje dan kan hij me achterna komen, laat je nog even weten hoe het is afgelopen bij de huisarts?

beterschap,
groetjes susanne

Ja het is inderdaad zielig! Je bent zo hulpeloos he...
We zijn vanmorgen bij de huisarts geweest. Ze heeft geluisterd en er was niets "ergs" te horen, volgens haar heeft ze gewoon echt heel veel slijm nog vastzitten en daardoor ademd ze zwaar en piept ze. Heb een soort Bisolvon (voor baby's) gekregen, is een slijmoplosser, dit moet ik 3 x per dag geven en hopelijk helpt dat wel!
Als het over een week niet een stuk beter/over is moeten we weer terug.

Ze vond ook dat ze wel lichte symptomen (huh...hoe schrijf je dat??) had van Astma/bronchitus of zo iets.. Die kinderen piepen en ademen ook vaak eerder als ze verkouden zijn en omdat ze ook last van eczem heeft kon het dat ook nog zijn helaas!
Dat hoop ik natuurlijk niet, maar goed. Even deze week afwachten hoe het gaat. Hoop echt dat ze snel beter is want het is echt zielig! (en morgen moet ze ook nog mee naar het kdv, heb geen andere oplossing helaas!)

nou duimen dan maar dat het hoestmiddeltje helpt!! is zo sneu als ze zo piepen en rochelen, dat ken ik nog wel van mijn dochtertje die heeft dat het het eerste jaar heel veel gehad en idd samen met exceem, maar goed het is te hopen dat het gewoon een verkoudheidje is en snel weer over is, sterkte morgen op het kdv,

groetjes susanne

Terug
Bovenaan