Huis babyproof?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

Ik ben even op dreef met schrijven hier, ik schrijf niet vaak mee, maar af en toe heb ik een helder moment  en gooi ik er een onderwerpje in.

Ik ben benieuwd wat jullie in huis hebben veranderd sinds de kleine tijgert/kruipt.Julian tijgert namelijk net en sinds vandaag gaat hij de hele kamer door, dus tijd om er over na te denken...  

Ik hoor wel eens om me heen dat mensen heel veel uit de kamer zetten, ik ben zelf van mening dat kinderen ook veel kunnen en moeten leren.
De gevaarlijke dingen zoals snoeren en stopcontacten moet je natuurlijk wel aanpassen en een kopje hete thee en koffie buiten bereik zetten.

Maar wat hebben jullie verder gedaan om je huis baby proof te maken?

Ik werk op een kdv en 1 ouder had zelfs heel vee meubels uit de kamer gezet omdat het kind zich zou kunnen stoten...

liefs leetje 1981

Ik heb helemaal niets veranderd!
Ben ook van mening dat je je kleine best wel wat dingetjes kunt duidelijk maken.
Wel "rol" ik mijn twee kleine bloktafeltjes (salontafel) aan de kant als hij gaat spelen, thats all!

Esmé mv Kay

Dat laatste lijkt me wat overdreven. Het is hier nog niet aan de orde want Dean doet nog geen pogingen. We zullen wel zien hoe het gaat. We hebben wel heeeel veel cd's aan de muur; die zal ik denk ik  vaak op moeten rapen . Ze staan ook nog eens op volgorde... Hahaha. Ik kan toch moeilijk de hele dag "Nee" blijven roepen.

Groetjes,
Nelly.

hoi hoi,

wij hebben nieuwe meubels gekocht (we hadden stenen meubels) en de vloerbedekking vervangen door laminaat

Groetjes van Cissy

Ik bedoel natuurlijk het laatste zinnetje van Leetje. Wist niet dat Esmé ook aan het typen was....

Ik heb overigens een erg "rustige" huiskamer, dus het is niet zo dat hij op elke vierkante meter iets tegen komt hahaha..

Mij mij staat er niets meer op de salontafel, meneertje trok alles eraf toen hij ontdekte dat hij kon staan.
Keukenkastjes heb ik niets meegedaan, dat de chemische troep eruit gehaald, maar klemmetjes erop als hij in de kamer is ben ik er ook, moet ik even naar boven jaaa dan gaat hij veilig de box in.

groetjes kim

Terug
Bovenaan