Huis babyproof?

Ons huis was al huisdierproef (3 katten en een hond) Er konal niks omvallen, af vallen en dergelijke. Alleen nu inderdaad de keukenkastjes en stopcontacten babyproef maken en dan kan ze lekker ravotten. Moet ook wel zeggen dat ik niet alles wegzal halen ofzo, ze moet ook al wel leren dat sommige dingen niet mogen.

Hahaha hier was hij ook al huisdierenproef alleen wij hebben het wat gekker gemaakt.
Wij hebben 7 katten en een hond hahaha

Nee wij hebben ook niets extra gedaan om het baby proof te maken.
En het gaat allemaal heel erg goed.

Liefs Ilse mv Danique

Hoi,

Tessa tijgert of kruipt nog niet, maar er zal vast wel vanalles te grijpen zijn voor haar! We hebben (niet voor haar!)  nieuwe meubels besteld, omdat we aan vernieuwing toe waren. En een glazen tafel was ook niet echt geweldig voor kinderhandjes! Verder zal ze moeten ontdekken wat papa&mama spullen zijn waar ze af moet blijven. De keuken zullen we wel kidsproof maken, vooral die grote oven en formuis zijn denk ik wel erg interessant....

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Wij hebben lage stopcontacten, dus daar heb ik van die b aby-dingen ingestopt (weet niet hoe het heet). Maar we zijn nu een weekje met Nee begonnen met in de buurt komen van de stopcontacten en hij kijkt nu al om als ie in de buurt komt. Dus dat gaat de goede kant op!
Verder ook niets. Heb ook niet zo heel veel staan wat gevaarlijk zou kunnen zijn. Ik ben wel van de opruimerige, maar niet speciaal voor Kian. Ik hou gewoon niet van rommel op de grond (of tafel, of bank, of box ....)
Liefs Nelleke

Hoi hoi,

Hier staat ook alles nog op dezelfde plaats als voor de komst van ons Tess.Tuurlijk moet je de stopcontacten ed beveiligen,maar ze moet strakkies maar leren wat wel en niet mag en ik ga echt niets opruimen hoor.Heeft mijn moeder bij ons ook nooit gedaan.

Groetjes Kitty en Tess.

Terug
Bovenaan