Huis babyproof?

Jeetje ik ga vaker onderwerpen er in gooien, binnen een paar seconde al een paar reactie's, leuk leuk leuk.

Wij zijn wel een beetje te laks in dat soort dingen, we zijn geen familie flodder maar beiden niet zo opruimerig, we moeten er wel op gaan letten dat we de vloer leeg hebben van kleine dingetjes die hij in zijn mondje kan stoppen.....brrr eng idee

Ja, ik dacht ik schrijf het er nog maar even bij, anders heb je straks een hekel aan me, hahaha.

oh moest staan geen klemmetjes op de keukenkastjes....nieuwe keuken...tja en de boel moet verkocht worden

Maak je niet druk, zo snel krijg ik geen hekel aan iemand.
Vond het ook al overdreven dat ik de tafeltjes wat aan de kant rolde om meer ruimte te creeeren hahaha..

nou ik ga ook echt geen dingen weghalen
ze moet ook leren om n iet aan dingen te komen
wel let ik op de veiligheid qua scherpe punten stopcontacten , kleine dingen bla bla bla
en ik heb niet veel dingen heel laag staan waar ze bij kan
maar ja je weet maar nooit hahaha
ze gooit nu al de kaarsen van de tafel vanuit haar loopstoel haha
we zien wel hoe t loopt
liefs sandra

Hoi!

Wij hebben nog niets gedaan in huis om Thomas op een minder pijnlijke manier kennis te laten maken het zijn "huis" ! Zoals al eerder geschreven vind ik dat ie maar moet leren wat wel en niet mag, en dat nee van mama, ja van Thomas dan soms pijn kan doen! Wel hebben we een salontafel met een los bovenblad, levensgevaarlijk, maar daar gaan we dan wel weer snel actie op ondernemen. Gewoon een tafel met een vast blad zodat meneer redelijk veilig langs de tafel kan wandelen!

-X_ Marieke

Wij hebben niets veranderd binnen, wij hebben een redelijke huiskamer met een open keuken. Lekker overzichtelijk en een grote open ruimte zodat de kids heerlijk kunnen spelen.
Ik heb dan ook "weinig"in de kamer staan, gewoon de nodige dingen, geen tafeltje hier, tafeltje daar, ( net als mijn schoonouders )

Ik hou gewoon van een "rustige "huiskamer. Maar, ik heb altijd heel hard geroepen dat ik echt niks aan de kant zou zetten/ weghalen voor de kids, nou daar was ik snel van terug....
Yenna liep met 8 maanden rond de tafel, alles wat daarop stond ging eraf.
Dus een paar maandjes opgeruimd, toen weer terug gezet en mevrouw is er nooit meer angekomen. Nu heb ik het weer ff opgeruimd.
Over een paar maandjes zet ik het er wel weer op.

Groetjes Marina.

Het enige wat we nu op het telefoontafeltje leggen is Bert zn bril en onze mobieltjes.
Deze lagen altijd op de salontafeltjes, maar das nu niet zo handig.
Verders staat en ligt alles er nog net zo bij en Yoëll weet heel goed waar hij niet aan mag komen. Probeerd hij het toch is het tot drie keer nee en dan spelen aan de andere kant van de kamer.
Tegenwoordig gaat hij na twee keer nee al uit zichzelf weg.

Pauline

Terug
Bovenaan