Huisarts

A

Anoniem

Guest
Nou ik ben vanmorgen toch maar naar de huisarts geweest. alles uitgelegt en wat denk jullie. wacht nog maar even. kan het woord wacht nog maar even niet meer horen.
hij zei zelf als de test negatief is dan weet je het antwoord toch.
om een bloedtest gevraagt vind hij nog niet nodig. totaal geen duidelijkheid dus. ben erg boos en verdrietig.
uit frustratie weer een test gedaan weer negatief dus ik begin de hoop te verliezen.
ach we wachten maar weer.

liefs hilda

oja jullie berichtjes doen me wel goed.

hoi meid, sterkte,ik ben vandaag ongi geworden.op naar ronde drie dus maar. ik ga waarcshijnlijk wel ff naar de ha voor een afspraak bij de gyn.omdat ik echt giga ongi ben de laatste drie maanden. en er zat een tijd terug een cyste die ik voor de zekerheid dus even wil laten checken.ik denk niet dat je zwanger bent maar mischien al in je nieuwe ronde zit,en dat het beetje bruin toch een ongi is geweest.tip: houd je temp bij dat biedt veel meer duidelijkheid. mijn temp ging vanmorgen naar onder en jep.rode duivels here we are.hou je taai meid.

Wat een botte L*L die huisarts van je.. had toch op zijn minst een bloedtest kunnen doen voor jou gemoedsrust.
Mannen, ze zouden zelf die onzekerheid eens even moeten ervaren. Reken maar dat ze dan anders piepen ;-)

Vind het echt heel vervelend voor je! denk aan je.. Liefs Lisette

@esther: temperaturen lukt bij niet omdat ik onregelmatige diensten draai. hierdoor kan ik niet één lijn aanhouden wat wel zou moeten. ik temp evengoed wel dagelijks maar dat is niet echt betrouwbaar als ik de juiste informatie heb. Maar ondanks dat blijft me temp elke keer voor ik op sta op 36.8 hangen en als ik naar bed ga 37.4 ongeveer niet echt duidelijk dus.

Jeetje, die huisartsen van tegenwoordig heb je ook niks meer aan tjonge!
ja dat woordej wachte maar even pfff komt je strot wel uit inmiddels denk ik!
Probeer, hoe moeilijk ook, afleiding te vinden, ga even lekker shoppen ofzo ;-)
Hoop gauw voor duidelijkheid voor je meis!!!
denk ook aan je!
Lieve Groetjes!!!

hoi hilda
ik heb jou verhaal eens zitten volgen
en nu lees ik dat je huisarts weigerd jou verder te helpen
nu zou ik in jou geval met het ziekenhuis bellen
en vragen of er een mogelijkheid is om daar eens langs te komen en met een gyn of iemand anders op dit gebied eens te kunnen praten
aangezien dit wel heel lang duurt vind ik niet echt kloppen en ik vind dat jou huisarts jou moet gerust stellen en verder moet helpen
ik zou eens met het ziekenhuis bij jou in de buurt praten kijken of die jou niet verder kunnen helpen
want dit schiet niet op

Echt balen joh, je wil juist bij de huisarts gerustgesteld worden en dan reageert hij op deze manier... Sterkte joh en hou ons op de hoogte. Liefs Issatje

Terug
Bovenaan