Hoi,
bedankt voor de vele reacties al! Dat van het schemaatje ga ik zeker gebruiken bedankt voor de tip!! Een hulp inhuren is voor ons momenteel even geen optie, anders had ik het graag gewild om even op te starten.
@CvB ik ben echt oprecht blij voor je dat je het zo onder controle hebt serieus, vind het heel knap. De eerste maanden met onze zoon hebben er flink ingehakt bij mij, dat begin ik nu vooral te merken nu het wat beter gaat. Door alles wat we hebben meegemaakt krijg ik wat hulp dus voordat daar reacties op komen, daar word aan gewerkt! ?
Ik zit ook zeker niet elk slaapje op de bank en probeer dat te doen wat ik zie en wat me lukt. De avonden wil ik vooral vrij houden om tijd te hebben voor mezelf. Ik ga dan echt geen aandacht besteden aan het huishouden.
Zoals ik hierboven al zei ga ik proberen een schema op te stellen voor deze week. Kijken hoe ver ik kom!
@Anemoontje Heftig zeg! Gaat het bij jullie al wat beter? Inmiddels is het gelukt om niet meer in te bakeren. Echt even doorbijten. We zijn in het weekend begonnen. Hele weekend niets gepland zodat we er samen voor konden gaan en elkaar wat moed in praten. Achteraf is het me heel erg mee gevallen. Het is echt even moeilijk maar ik had het zoveel erger verwacht.
Ik ben zelf niet zo’n voorstander van de tv. Komt denk ik meer door neefjes en nichtjes die gewoon niet meer zelf kunnen spelen en zich alleen maar kunnen vermaken met tv, ipad en mobiel. Ik weet dat het de tijd van nu is maar ik geloof wel dat je het een beetje kunt beperken. Als er echt iets is wat niet kan wachten zet ik de tv wel eens aan hoor, en dat is op dat moment wel heel fijn.
En ik vind het toch heel fijn te horen dat er meerdere moeders mee worstelen! ?