Hulp jongensnaam!

[quote quote=10216455]Ik vind Levi ook een hele leuke naam, al is deze nu populair! Stond ook op ons lijstje. Persoonlijk zou ik anders, als je de ‘djee’-klank mooi vindt en de naam Levi nu te populair, eerder gaan voor een ‘unieke’ naam met die klank. Dus dan niet een verbastering van Levi, maar gewoon Jayden of Jaivey ofzo.[/quote]
Jouw andere voorstellen vind ik zelf wel heel mooi, maar mijn vriend helaas niet.

[quote quote=10216470]Erg leuk! Jevi is ook lekker orgineel. Wij hebben een Jace. Misschien een optie?[/quote]
Ja! Jace! Zo'n mooie naam ook. Maar vindt mijn vriend minder helaas...

Opzich is Jevi wel origineel toch? Het lijkt nu misschien geknutseld van Levi, omdat ik die naam heb genoemd.
Zouden jullie het wel uitspreken als 'Djeevie' als je de naam geschreven zou zien?

[quote quote=10216489]Opzich is Jevi wel origineel toch? Het lijkt nu misschien geknutseld van Levi, omdat ik die naam heb genoemd. Zouden jullie het wel uitspreken als ‘Djeevie’ als je de naam geschreven zou zien?[/quote]

Dat is inderdaad zo, denk dat het vooral komt omdat je die naam genoemd hebt. Ik vind het wel origineel! En ik zou hem uitspreken als Djeevie als ik het zou zien staan. Javi overigens ook als Djaavie.

Van de 3 namen zou ik dan toch voor Levi gaan. Tis idd een hele polulaire naam dat moet je ook maar willen. Namen zijn uiteindelijk zo persoonlijk :)

[quote quote=10216493] Dat is inderdaad zo, denk dat het vooral komt omdat je die naam genoemd hebt. Ik vind het wel origineel! En ik zou hem uitspreken als Djeevie als ik het zou zien staan. Javi overigens ook als Djaavie.[/quote]
Gelukkig, dan staan wij er hetzelfde in, haha. :)

[quote quote=10216525]Van de 3 namen zou ik dan toch voor Levi gaan. Tis idd een hele polulaire naam dat moet je ook maar willen. Namen zijn uiteindelijk zo persoonlijk [/quote]
Dat Levi zo populair is, vind ik echt een groot nadeel en niet leuk.
Verder zijn namen inderdaad heel persoonlijk. Ik word alleen gek van het niet durven doorhakken van de knoop... Vandaar dat ik behoefte had aan een klankbord hier. :)

Jevi erg leuk en origineel. 
Levi denk ik persoonlijk wel aan de spijkerbroek en t shirt. Vond het ook altijd een leuke naam, maar niet gedaan ook omdat de naam nu erg populair is en door de merken. 
Misschien nog een optie. Djay? (Spreek je uit als Djeeej) 

Terug
Bovenaan