Hulp jongensnaam!

[quote quote=10216883]En wat zei je vriend? Jevi zou je misschien ook nog zo kunnen schrijven. Djevi (djeeeevie) Blijft een eigen originele naam vind ik. [/quote]
Jay of Djay vindt hij niet zo, zelf verkies ik Jevi hier dan ook nog boven eigenlijk. Djevi heb ik ook nog even over gedacht, maar vind de eenvoud van Jevi dan toch mooier. :)

[quote quote=10216912]Davi hebben wij zelf op ons lijstje staan. Nederlands uitgesproken als daavie[/quote]
Davi vind ik ook mooi en had ik ook op mijn lijstje. Maar dan vinden we Javi persoonlijk nog leuker.

Onze zoon heet Levi, ik had iemand op de basischool die heette zo. Ik ben die naam nooit vergeten en heb altijd gezegd mocht ik een zoon krijgen dan noem ik hem zo. En idd helaas is die naam nu heel populair wat ons eerst ook een beetje tegenstond maar ik moet zeggen dat ik het om mij heen heel erg mee vind vallen. 

[quote quote=10217088]Onze zoon heet Levi, ik had iemand op de basischool die heette zo. Ik ben die naam nooit vergeten en heb altijd gezegd mocht ik een zoon krijgen dan noem ik hem zo. En idd helaas is die naam nu heel populair wat ons eerst ook een beetje tegenstond maar ik moet zeggen dat ik het om mij heen heel erg mee vind vallen.[/quote]
Ja, dat herken ik. Heb de naam ook al jaren eerder ergens gehoord en altijd onthouden... De populariteit is waarschijnlijk ook maar een periode. En wij kennen om ons heen ook nog niemand met die naam. Maar blijf het lastig vinden... Misschien Jevi toch orgineler!

[quote quote=10217092]Ik vind jevi en javi beide leuk. En beide erg origineel  Is toch wel echt “eigen”[/quote]
Ja, ik vind ze op dit moment ook origineler en leuk! Maar ben gewoon een twijfelkont.. Toch weer bang om spijt te krijgen als we niet bij de eerste keuze Levi blijven.
Overigens is het bij Jevi wel zo dat deze 4 letters ook precies in de namen van onze ouders zitten, vind ik wel een bijzondere toevoeging.

[quote quote=10217120] Ja, ik vind ze op dit moment ook origineler en leuk! Maar ben gewoon een twijfelkont.. Toch weer bang om spijt te krijgen als we niet bij de eerste keuze Levi blijven. Overigens is het bij Jevi wel zo dat deze 4 letters ook precies in de namen van onze ouders zitten, vind ik wel een bijzondere toevoeging.[/quote]
Oh dat is al helemaal speciaal :) 
Blijft altijd een lastige keus ;) 

Terug
Bovenaan