Hulpkreet!

Hey meiden,

Hier hoor ik nog niet thuis, maar ik heb wel een vraagje aan jullie.
Zelf heb ik hormonen nodig ivm IUI, waaronder pregnyl. Pregnyl is een hormoon dat ingespoten wordt en vervaardigd wordt uit urine van zwangere vrouwen. Het hcg hormoon is nodig om de pregnyl te maken.
Nu loop ik steeds tegen het feit aan da er geen pregnyl meer geleverd kan worden, omdat er steeds meer vrouwen met hulp zwanger moeten worden en er steeds minder vrouwen zijn die hun urine beschikbaar stellen. Met mij zullen er nog meer vrouwen last hebben van de levering.

Voor de pregnyl in lage dosis, 1500, is een vervanging te maken, maar voor de pregnyl in hoge dosis, de 5000, is geen vervanging en is er dus echt de urine nodig.

Zouden jullie na willen denken om je op te geven bij moeders voor moeders? Jullie zouden zoveel vrouwen blij maken met de pregnyl, omdat daardoor zoveel behandelingen door kunnen gaan. Het is een kleine moeite, de urine wordt zelfs bij je thuis opgehaald!
Misschien dat jullie dit ook bij zwangere vriendinnen dit eens ter sprake kunnen brengen? Er is op dit moment echt tekort!

Alvast bedankt!

Liefs Daisy

Alvast bedankt meiden!
 
Ik ben nu 23 weken zwanger, maar ik heb ook urine ingeleverd zolang het kon. Het is idd een kleine moeite, en je krijgt ook nog leuke presentjes wat het extra aantrekkelijk maakt. Natuurlijk gaat het niet om de presentjes maar is wel leuk om te krijgen. Ik kan het iedereen aanraden, want je helpt er zoveel stelletjes mee die een kinderwens hebben. Wie zwanger is is erg blij, dat gun je anderen toch ook.
 
Dat is wel heel vervelend zeg, ik snap je oproep.
Ik doe al een aantal weken mee en moet er nog een aantal, ik vind het belangrijk om mensen te helpen waar het niet vanzelf gaat.

Succes
 
Super meiden! En thanx natuurlijk! Denk breng het gewoon weer eens onder de aandacht, hoor zoveel negatieve verhalen de laatste tijd hierover...

Super dat jullie al meedoen!
 
Hoi,
Ik ben nu 38wk3dg en heb zolang het kon mee gedaan met mvm. Ik vond het inderdaad een kleine moeite en een groot plezier voor een ander. Wij hadden de mazzel om 2 keer zonder problemen zwanger te worden en dat gun ik eeen ander ook. In de randstad word het inderdaad opgehaald en houden ze er ook nog rekening mee als je het de eerste weken geheim wilt houden, dan kan je het bijvoorbeeld in je tuin neerzetten en halen ze het daar op. Goed geregeld allemaal!
Liefs,
Mar
 
@josh, dat maakt het lastig! Zal voor veel vrouwen een reden zijn om niet mee te doen. Blijft dan toch wel jammer!

Ben blij te lezen dat er hier al zoveel meiden meedoen!

X
 
Terug
Bovenaan