Hulpkreet!

Imawu, wat goed van jouw praktijk! Dan weten vrouwen er iig van!
Het lijkt mij ook niet dat het aan de cadeaus zal liggen. Daar doe het toch niet voor?

En meiden, thanx voor het geluk. Dit weekend iui 3 achter de rug, dus nog twee weekjes wachten!

X
 
Zou wel willen weer, maar het is nu te laat.
Ben vorig jaar wel op tijd begonnen, maar kreeg toen een miskraam met 12 week en durfde daarom met deze me niet aan te melden.
Als alles goed gaat in deze zwangerschap komt er geen volgende, maar iedereen in mijn omgeving wijs ik er wel altijd op.....dus zal ik ook blijven doen.

Heel veel sterkte.
 
Ik sluit mij bij Anoli aan...
Ik wilde bij mijn tweede zwangerschap meedoen maar kreeg toen een miskraam. Bij de derde (en nog lopende zwangerschap) wilde ik eerst kijken hoe het zou gaan voor ik iets wilde ondernemen in een 'definitieve richting'. Ik was te onzeker...

Heel spijtig, maar ik hoop wel dat er meer mensen zijn dit mee gaan doen!
 
ben gelukkige moeder van vier kinderen en heb het geluk gehad nooit langer dan 3 rondes op een zwangerschap te hoeven wachten. De vierde is helemaal spontaan, ongepland gekomen. Niet eerlijk verdeeld dus helaas,
Ik ben me er wel degelijk van bewust dat het ook anders kan en ben ook heel dankbaar. Het enige wat je "terug kan doen" is aan dit soort dingen mee doen. Kleine moeite groot plezier. Heb 2 keer meegedaan.
Hoop dat we er een hoop dames mee kunnen helpen.
groetjes H
 
Ik ben nu 40+2 en wist niet eens van dit af pas toen ik paar weken terug een folder zag staan in ziekenhuis. Zelf was ik zomaar zwanger en gun andere mensen het ook en bij volgende ga ik het zeker doen!
 
Hoi Daisy,

Ook ik doe mee hoor. Ik vindt inderdaad dat het een kleine moeite is en je kan er zo veel vrouwen mee helpen. Ik doe al mee vanaf me 7e week en ben nu in me 12e week.
Ik hoop dat je toch snel zwanger mag zijn en dat er genoeg medicijnen gemaakt kunnen worden.
Ik kan ook goed begrijpen dat vrouwen die eerst een miskraam hebben gehad het nog niet aan durfde, ook ik heb een miskraam gehad en heb eerst gewacht of tijdens de vroege echo alles in orde was en heb me toen gelijk aangemeld.
Succes iedereen

 
Wat goed meiden! Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen redenen om wel of niet mee te doen en dat respacteer ik ook. Tenslotte blijft je eigen gevoel en welzijn voorop staan! Wilde het gewoon weer even onder de aandacht brengen en ben erg blij dat er al zoveel van jullie meedoen. Super gewoon!

X
 
Terug
Bovenaan