Hulpkreet!

Hoi daisy,

Ik vind het heel goed dat je het hier nog even meld,zelf ben ik nu 11 wkn zwanger en geef mijn urie al 6 wkn iedere week mee aan de chauffeur van moeders voor moeders.

Het is niet an zelfsprekend dat iedereen op een normale manier zwanger wordt en ik vid dit initiatief echt super.
Dat ze van de urine van zwangere vrouwen medicijnen maken voor mensen die niet op de natuurlijke ijze zwanger worden.

Ik wens je heel veel geluk en hoop dat je toch eel snel zwanger mag worden.

 
Ik ben nu 26+5 zwanger en heb 10 weken mijn urine ingeleverd elke week werd het opgehaald en kreeg ik weer nieuwe bussen. Mijn buurvrouw doet op dit moment ook mee. Dus hier in de buurt zijn we goed bezig. Voor mij is het ook niet vanzelfsprekend om zwanger te worden dus vandaar dat ik mee heb gedaan. Help ik mezelf ook mee misschien in de toekomst heb het deze keer gelukkig niet nodig gehad. Deze zwangerschap is spontaan gekomen zonder hulp dus echt super blij mee.
 
Lieve Daisy,
Ik ben nu zwanger van mijn 2e kindje, en heb het geluk zonder problemen zwanger te worden, ( zelfs nu ik 40 ben ). Wederom doe ik mee met moeders voor moeders, omdat ik iedereen met babywens een kindje gun. Het is een kleine moeite, maar het kan oh zo belangrijk zijn.
Ik wens je heel veel succes toe!!!
 
Beste Daisy,

wat naar voor jullie dat het zwanger worden niet vanzelf gaat. Ik heb afgelopen tijd voor de vierde keer mee gedaan aan moeders voor moeders.
Want het wonder van mama worden gun ik iedere vrouw die dat wil.
Veel succes met jullie verdere traject
dikke knuffels Jacqueline
 
Dag,

Woensdag komt er bij mij een vrouw langs van moeders voor moeders of mijn Urine geschikt is.
ZO ja ga ik Urine sparen tot week 16 ben nu 6,2 weken. Ik heb een gezonde zoon op mijn 18de mogen krijgen en heb afgelopen Dec. een miskraam gehad. toen dacht ik bij deze zwangerschap als ik iets voor de vrouwen kan doen die niet makkelijk zwanger kunnen raken doe ik dat en toen kwam moeders voor moeders op mijn pad. ik ben nu inmiddels 21. het lijkt mij een kleine moeite..

Daisy Heel veel suc6 !! ik heb op mijn Zappybaby profiel ook al aangekaart dat vrouwen er serieus over moeten nadenken want het is zoon kleine moeite wat voor jou van groot belang is. en voor vele vrouwen in nederland.
 
Ook ik heb mee gedaan. Het gaf mij een erg goed gevoel om anderen te kunnen helpen. Ik raad het iedereen aan! En ik wens jou (daisy) heel veel geluk. Hopelijk is er snel weer pregnyl beschikbaar voor jou!
 
Ik doe momenteel ook mee aan moeders voor moeders (2 de keer). Ik brang de urine want de vorige keer had de buurvrouw allang door dat ik zwanger was vanwege die blauwe bussen voor de deur ! Haar dochter had ze namelijk ook.
de mevrouw die de intake doen van moeders voor moeders gaf ook al aan dat deelnemers terug loopt. Er zijn ook bezuinigingen geweest oa op de cadeau's die je krijgt als je mee doet. Maar daar zal het toch niet aan liggen ?
Moeders voor moeders staat ook op de 9 maanden beurs zag ik. Onze verloskundige praktijk geeft je een envelop met informatie die je op moet halen voor de eerste afspraak. Daarin formulier om bloed te gaan prikken maar ook folders met info - ook die van moeders voor moeders !
Dat is wel cool. Als iemand die zelf de medische molen een deel gelopen heeft is het gewoon geen optie om niet mee te doen.
Maar wat stinken die bussen zeg als je ze open maakt. Er zit een soort goedje/ conserveringsmiddel in - bah !
 
Terug
Bovenaan