Hulpkreet!

Ik was er wel al van op de hoogte en ik heb net de gehele site van moeders-voor-moeders door zitten lezen en mocht het ons ooit gegund zijn dan doe ik zeker mee! Jeetje, wat is dit belangrijk!!!

Goed dat je het onder de aandacht brengt!

Liefs Lynn.

Hey
Ik heb het bij mijn oudste ook gedaan, heel graag gedaan zelfs. Bij mijn jongste had ik het ook graag willen doen maar omdat ik bij de bevalling van mijn oudste een bloedtransfusie heb gehad mag je niet meer mee doen-:((( dus dat ging niet door.
Het mag dus niet meer. De vrouw van MvM kwam helemaal voor niets bij me op bezoek want de eerste vraag ging daarover en ze kon meteen weer gaan. Jammer!

Ik hoop dat je door deze topic nog meer meiden hebt kunnen aansporen! Echt heel goed!!!

Ik zal mijn 2 zwangere vriendinnen eens bellen morgen om te vragen of hun mee willen doen.... Wie weet.....

Ja lynn, wie weet... Alle beetjes helpen! Las op de site dat de urine van 1 vrouw tientallen stellen kan helpen! Is toch wel veel. Ik ben in mijn omgeving ook al flink aan het lobbyen.

Ik heb het ook gedaan in mijn eerste zwangerschap, hoewel ik elke ochtend kokhalzend boven die fles stond. Maar ik wist waarvoor eht was, en had bijna een IUI traject ingegaan en het zelf misschien ook nodig gehad.

Wat vervelend dat het nu zo schaars is en zo veel gevolgen heeft voor vrouwen. Mocht er een volgende keer komen: ik geef me weer op, met jou berichtje in het achterhoofd is de reden om t te doen, mij weer heel duidelijk!

Wenser

@ Mascha

Ik zag idd op de site staan dat je een vragenlijst in moet vullen weet je nog wat ze verder vragen??

Ik ga morgen nog een test doen en dan (als die positief is ) vandeweek naar de huisarts voor een doorverwijzing naar de gyn. dan meld ik me ook aan bij mvm!

Xx Wendy

Contact gehad met vriendin nummer 1 en zij doet mee :) Hoppa! Nu de volgende!

Ja veschikelijk ,,,, vint gewoon als het niet lukt en je moet dit gebruiken vint dat je het gewoon moet doen ,,,eigelijk moe dat gewoon een voor waarde woorden ,,,,, ik ben voor en als ik het kan doen dan doe ik dat met als liefde van de wereld ,, want zei hebben ons ook geholpen ,,,,

Terug
Bovenaan