Hulpkreet!

Goed dat je het even onder de aandacht brengt! Uiteraard heb ik zelf zowel bij nummer 1 en nu bij nummer 2 ook meegedaan. (heb tenslotte zelf de pregnyl nodig gehad) Ik heb beide keren vanaf week 4 tot en met 18 meegedaan. Normaal is het 10 weken, maar ik kon gelijk beginnen en iets langer doorgaan (geen idee waarom, maar die vrouw vond het geen probleem) Hoewel de flessen stinken en ik een dik kwartier moest rijden om het weg te brengen, weet ik dat ik een klein beetje van alle injecties die ik zelf heb gehad, weer terug heb kunnen doneren.

ik heb ook bij alledrie m'n zwangerschappen mee gedaan, juist voor vrouwen zoals jij en omdat ik zelf voor deze zwangerschap een buitenbaarmoederlijke heb gehad. ik had toen heel erg in m'n hoofd, stel dat het weer gebeurt, kan ik alleen via ivf nog een kindje krijgen, daarom heb ik er altijd aan mee gedaan. ik ben nu 28 weken zwanger op de 'normale manier' , maar ik zal altijd denken aan de vrouwen die het nodig hebben!! heel veel sterkte en ik hoop dat ook jij heel binnenkort aan mvm mee kan doen!!

@wendy
nee ik weet niet wat ze nog meer vragen. Ze had deze vraag eigenlik aan de telefoon moeten vragen voordat ze kwam maar dat was ze vergeten. Ze kwam op haar vrije dag om 9uur in de ochtend en kon meteen weer gaan-:) En oudste is alweer 9 dus ik weet de vragen daavan niet meer.

Miss kun je op de site nog wat vinden?

Succes!

@Mascha, weet je toevallig nog de reden waarom je niet mee magdoen als je bloedtransfusie hebt gehad? Ik heb na mijn bevalling nl. ook een transfusie gehad. Ik weet wel dat ik geen bloeddonor meer mag zijn omdat ze de creutzfeld jacob niet kunnen testen.

Hot Daycey,

Heel goed onderwerp ik heb ook altijd gezegt dat ik het zou doen als ik zwanger ben ......moet ik wel eerst zwanger zijn natuurlijk hihi maar goed was het al van plan te doen ben bang dat ik het ook nodig heb straks !

liefs

bij de eerste vond ik het nogal spannend om zwanger te zijn en toen dus niet mee gedaan voor moeders voor moeders maar nu zou ik het zeker doen. je hoort zo vaak mensen bij wie het lastiger gaat en die zou ik graag helpem misschien wel omdat ik nu weet wat bijzonder een kindje is maar ik steun jullie als ik zo gelukkig mag zijn weer zwanger te raken

Terug
Bovenaan