hunnybun

hee hunnybun las dat je uit het westland komt... ik heb zelf jaren in maassluis gewoond..
hoe oud ben je, misschien ken ik je wel.. woon zelf nu inmiddels in oss..
ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger van mijn 2e kindje.. heb al een zoontje van 8maanden.. wel kort op elkaar maar wel leuk..
hahaha

nou hoop je nog te horen.. groetjes kim

Hoi,
Ik heb 29 jaar in s'gravenzande gewoond en ik woon nu sinds 2 maanden in naaldwijk.
Ik ken persoonlijk niemand uit maassluis, maar wel geinig dat jij er gewoond heb.
Ik ben nu 6 weken van ons eerste kindje zwanger,
Erg spannend allemaal, want vorige maand heb ik een miskraam gehad met 5 weken.
dus ik hoop dat het allemaal goed gaat.
liefs hunny

hunnybun

Ik zat op de lijst te kijken wie er nog meer 12 november is uitgerekend, en dat was jij.
Ik wist dat er ergens nog een onderwerp van je stond dus ik ff kijken.

Komt ze uit het westland hahaha (ik zeg ai ai ai en ik kom uit westland)

Helaas kan ik niet zeggen waar ik vandaan kom maar dat hoor je nog wel (ben stiekem zwanger nog) en ik wordt behoorlijk in de gaten gehouden nu.

Gr.

hoi fenne

Nou je maakt me erg nieuwschierig waar jij vandaan komt.
Ik word ook erg in de gaten gehouden, ik wil het al zo lang en daar heb ik nooit een geheim van gemaakt,
Maar verder weten er heeeeel weinig dat ik met de pil gestopt ben.

Van de week buikgriep gehad, woensdag heel de dag op bed, en donderdag een vrije dag. Toen vrijdag weer werken maar ik voelde me toen weer zo beroerd, ik had het gevoel dat dat wel van de zwangerschap is, Dus ik hoop dat het een beetje weg blijft die misselijkheid want dan kan ik het niet langer meer verborgen houden.

Jij had ook een andere topic toch, die met dat lege vruchtzakje bij een vroege echo.
Nou ik zal voor je duimen, en ik hoop dat die 2 weken snel voorbij zijn. En dat je dan wel een echo heb met een mooi gevuld vruchtzakje met hartje.
Ik mocht ook eerder een echo maar heb die af gewezen, heb vorige maand een miskraam gehad,   En als ik dan dit zo lees dan ben ik er erg blij mee dat ik het niet gedaan heb, Het heeft niet allemaal voordelen zo'n vroege echo.

veeel succes.
liefs hunny

Hoi Hunny

Ja als ik het ook geweten had dat ik niets had kunnen zien was ik niet gegaan. Wel toevallig zeg dat je uit de buurt komt. Ik ben ook erg nieuwsgierig wie jij bent. Je bent ook snel zwanger geraakt na je miskraam, ik ben ook snel zwanger geraakt nadat mijn  kindje doodgeboren is en dat is ook een reden dat niemand er van op de hoogte is. Omdat er toen best over je gesproken werd. Heb geen zin in eventuele vervelende opmeringen en als het misgaat voel ik me alleen nog maar meer een "loser"om het zo te zeggen. Zit de dagen ook af te tellen wanneer ik naar het ziekenhuis mag.

Als het goed is ben jij nu ook 6 weken en 3 dagen zwanger (we zijn tenslotte dezelfde datum uitgerekent) wanneer ga jij voor je echo?

Hoi,
ja ik begrijp dat dat je het stil wilt houden, er zijn altijd mensen die anders reageren als dat je wilt, en daar zit je op zo'n moment helemaal niet op te wachten.
Hoeveel weken was je hiervoor met je doodgeboren kindje, Kan me niet voorstellen hoe je je dan voelt.
Je word nu de hele zwangerschap ook heel goed in de gaten gehouden zeker.
Weet je wat de oorzaak was.
Nou verschrikkelijk zat in elk geval,

Ik denk dat ik 12 november uit gerekend ben, maar het zou ook 13 nov kunnen zijn,
Ik had een positieve ovu test op woensdag ochtend/avond, Ja kon het niet laten om 2 keer te testen, Dus ik heb mn ei op donderdag of vrijdag gehad, Mn cyclus was iets anders na die miskraam, mn ei kwam een paar dagen later als normaal. Dus ik heb 12 nov op geschreven, maarja het zou ook 13 kunnen zijn, als het allemaal maar goed gaat, dat is het belangrijkste.

Had het ook echt niet verwacht dat ik gelijk die maand daarna al weer zwanger zou zijn, maar was super blij want het was een behoorlijke klap zo'n miskraam, je loopt een week op een roze wolk, en dan is het in 1 klap weg.
Maar goed, liever met 5 weken als verder.
Maar leuks is anders.
Ik had het net aan mn vader verteld, en toen ik thuis kwam had ik een bloeding, Niks gevoeld, of gemerkt. Echt stom

liefs hunny

oja mn echo.
Ik heb 1 april een afspraak met de verlos, dus over ruim een week.
Ik mag dus volgende week een echo maar die heb ik af gewezen,
Ik wil denk rond 11 weken, want dan komt het mooi uit om op mn werk te vertellen, Dan hebben we een avondje waar alle collega's bij elkaar zijn.
Maar het liefst heb ik bv met 9 weken ook al een echo.
moet ik even overleggen met de verlos.
Ze zijn wel heel aardig bij de verlos praktijk.

welke datum heb je nu je 2e echo

liefs hunny

Hoi

Ik ben met 24 weken mijn  kindje verloren, ik kan nog niet in details treden omdat het namelijk zeldzaam was, en als iemand het leest, die zal namelijk gelijk een aantal dingen herkennen, wil het je echt graag vertellen maar wil erg voorzichtig zijn.
Maar het was de heftigste tijd uit mijn leven en nog zijn er dagen waarin ik het verschrikkelijk moeilijk heb. Zeker nu ik zwanger ben, en dan zo'n echo gehad heb.

Ik ben volgens mijn berekening 12 november uitgerekent, de afgelopen echo hebben het niet over de uitgerekende datum gehad, als we de volgende keer gaan en er zit iets gaan we het daar pas over hebben denk. Ik heb gewoon berekend zoals het hoort.

Maar ik hoop natuurlijk wel zwanger te zijn als de uitgerekende datum komt van mijn kindje, want dat zou die dag een stuk makkelijker maken (kan je nagaan hoe snel ik zwanger ben geraakt, ben 6 weken niet zwanger geweest)   Mensen om mij heen zitten nog in een andere fase dan wij, we hebben ook gezegd dat we even wilde wachten om even tot rust te komen, maar als zoiets gebeurd, of het nou met 5 weken of 24 weken is, je kinderwens blijft, ondanks dat het me is afgeraden. Maar ik merk wel dat het beter met me gaat, en ik denk voor jou ook nu je weer zwanger bent.

Zou wel lache zijn dat we nog 6 weken onbekend met elkaar zitten te praten en blijken we achteraf bekende van elkaar te zij haha. Want wanneer ga je het vertellen?

Terug
Bovenaan