Hoi,
ja ik begrijp dat dat je het stil wilt houden, er zijn altijd mensen die anders reageren als dat je wilt, en daar zit je op zo'n moment helemaal niet op te wachten.
Hoeveel weken was je hiervoor met je doodgeboren kindje, Kan me niet voorstellen hoe je je dan voelt.
Je word nu de hele zwangerschap ook heel goed in de gaten gehouden zeker.
Weet je wat de oorzaak was.
Nou verschrikkelijk zat in elk geval,
Ik denk dat ik 12 november uit gerekend ben, maar het zou ook 13 nov kunnen zijn,
Ik had een positieve ovu test op woensdag ochtend/avond, Ja kon het niet laten om 2 keer te testen, Dus ik heb mn ei op donderdag of vrijdag gehad, Mn cyclus was iets anders na die miskraam, mn ei kwam een paar dagen later als normaal. Dus ik heb 12 nov op geschreven, maarja het zou ook 13 kunnen zijn, als het allemaal maar goed gaat, dat is het belangrijkste.
Had het ook echt niet verwacht dat ik gelijk die maand daarna al weer zwanger zou zijn, maar was super blij want het was een behoorlijke klap zo'n miskraam, je loopt een week op een roze wolk, en dan is het in 1 klap weg.
Maar goed, liever met 5 weken als verder.
Maar leuks is anders.
Ik had het net aan mn vader verteld, en toen ik thuis kwam had ik een bloeding, Niks gevoeld, of gemerkt. Echt stom
liefs hunny