hunnybun

Hoi hoi

Ja dat is goed, als ik maandag een goeie echo gehad heb dan ga ik me aanmelden op de hyves, kan je kijken wie ik ben.
Ik herkende jou niet, dus heb niet het iedee dat je mij wel kent,
Maar wel leuk dat je zo dicht hier in de buurt woont, als weet ik eigenlijk niet eens uit welk dorp je komt.
Ook naaldwijk.

Ik las op mn andere topic dat je al lekker zwanger bent,
Nou ik voel me ook echt opgeblazen zeg, en mn broeken, ik had dat niet verwacht maar lees nu dat er veel meer meiden zijn die dat hebben.
Gelukkig.

je hoort me snel, en leuker je ziet me snel.

liefs hunny

Ik kom uit 's-gravenzande. Mijn meisjes naam is Mulder misschien zegt je dat wel wat meer.

Aangezien jij ook een poos in 's-Gravenzande heb gewoond, zag ik aan het begin van dit onderwerp.

Doei doei

hoi ingrid,

Nou heb vandaag mn echo gehad en alles was goed,
Mooi om het hartje te horen hoor, en 2 foto's mee gekregen.
Zie je echt al dat het een kindje is.
Ze hebben het nu berekend op 9 week en 2 dagen, dus ben nu opgeschoven naar 15 november.
iest korter zwanger als dat ik zelf dacht.
ach het was goed, en daar ben ik blij mee.

hoe is het met jou, voel je je goed.

liefs jolanda

Heej Jolanda

Bij mij is het ook opgeschoven naar 13 november.
Hee wat leuk dat alles in orde is zeg.
En weet je omgeving het al???? Hoe reageerde ze.

Ik ga ff kijken of ik je op hyves zie.

Groetjes Ingrid

O ja ik heb donderdag weer mijn echo dan ben ik precies 10 weken (gaat toch weer hard zeg)

hoi, ingrid

OOhhhh sorry hoor, maar ik kan me nog niet aanmelden op hyves, Mn collega's weten het nog niet, en als ik me aanmeld, dan zien ze dat.
Volgende week vrijdag ga ik het ze vertellen, tenminste dat is de bedoeling.
Ik pas mn broeken echt niet meer dus ik ga donderdag even naar de bogaard om te kijken voor andere broeken, maar dan zoek in nog even naar broeken die gewoon een maatje groter zijn, zodat ik die na mn zwangerschap aan kan.
Waarom ik het volgende week pas wil vertellen komt dat we dan een klein feestje hebben en dat dan al mn collega's bij elkaar zijn.
vind ik het wel zo leuk om te vertellen als iedereen bij elkaar is.

Wat gaat de tijd hard he, al weer 10 weken zwanger,
Kan je het met je gevoel allemaal wel een beetje aan, toch heeel blij en verdrietig tegelijk???

NOu veel succes met de echo, leuk om weer te kijken.

liefs hunny, nouja jolanda
Dan verklap ik mn naam alvast

Heej Jolanda,

Toen ik het bij mijn vorige zwangerschap nog niet verteld had, had ik wel al een paar broeken aan, als je bij de H&M mama kijkt (h&m en dan roltrap op voorbij de kasse en dan rechts) is niet zo veel maar daar hebben ze spijkerbroeken waar je niet zo goed kan zien dat het een zwangerschapsbroek is. O ja en aangezien de mode nu ook lange shirts/truien zijn, zie je het helemaal niet. Het zit ech een stuk beter dan een gewone spijkerbroek (dan vast maken met stiekjes haha).

Wel leuk om te vertellen als iedereen bij elkaar is. Verwachten mensen het al van jullie? en waren ze op de hoogte van de miskraam?

Morgen heb ik een echo, is ook tevens een vreemde dag want ik was in eerste instantie uitgerekent van mijn dochter Fenne.
De laatste tijd gaat het erg moeilijk, ik dacht dat ik er wel aardig over heen was maar daar heb ik me lelijk in vergist. Heb er moeite mee dat ik niet weet hoe het met mijn kleine meid gaat, waar ze is en of het goed met haar gaat. Maar heel soms komt ze langs in mijn dromen en kan haar weer even zien. Ben totaal geen zweverig type maar het is gewoon heel fijn om toch wat van haar te "horen".

Laatst kwam ik iemand tegen die er niets vanaf wist en vroeg of ik al bevallen was, heb mijn verhaal verteld, maar kom er toch wel achter dat zodra ik het erover heb, ik 's-avonds vaak in elkaar stort. Gelukkig zijn de meeste op de hoogte dus hoef ik niets meer uit te leggen. Wel vragen mensen nu hoever ik ben, ik zeg dan 10 weken en zie je ze verbaast kijken (vanwege de buik) dus zeg ik er snel bij dat het mijn tweede zwangerschap is. Dan luid vaak de volgende vraag "hoe oud is je eerste". Ja en dan moet je het toch eventjes uitleggen. Maar ik wil ook niet doen alsof ze niet bestaan heeft, dat krijg ik gewoon niet over mijn hart.

Heel verhaal geworden zo, ik laat morgen even weten hoe de echo was.

Gr. Ingrid

hoi hoi

Een hele speciale dag voor jullie morgen, het word vast een heeel mooie echo.
Wel leuk om weer even te kijken en te luisteren naar het hartje, maar ook wel een gek gevoel denk, je ziet het hartje van je piepkleine kindje in je buik terwijl je eigenlijk aan het bevallen moest zijn. Heel moeilijk hoor, en het is ook heel goed te begrijpen dat je het zo moeilijk heb. Ik heb toch heel veel  bewondering voor je hoe je allemaal verteld enzo.

En ook de combinatie van genieten van je zwangerschap en het verwerken van je dochtertje is ook niet niks, je moet er zeker alle tijd voor nemen hoor, en niet jezelf voorbij lopen.
Je moet op dit moment ook veel uitleggen aan mensen die je maar af en toe ziet, en dat is natuurlijk heel moeilijk,
Nou doe in elk geval rustig aan en wel lekker genieten van je echo morgen he,

Ik ga morgen even kijken bij de h&m, moet echt andere broeken hebben. Dus hoop dat ik slaag, het is ook een moeilijke tijd want alles is al zomer broeken en ik wil toch nog een beetje tussen door broeken, voor de temperaturen van nu zeg maar.

Verder waren de meeste echt verbaasd dat ik zwanger ben, ze hadden het nog niet verwacht, we moeten best nog het een en ander verbouwen in ons huis dus iedereen dacht dat we dat eerst zouden gaan doen,
Niet dus,
En er zijn er maar een paar die wisten van de mk, maar de meeste die nu weten dat ik zwanger ben weten ook dat het gebeurd is, ze vragen toch hoelang je bezig ben, en bla bla bla, je kent het wel.
Nou in elk geval komt het al een verassing bij de meeste.

Nou ik wacht morgen af op het verhaal van je echo.
liefs jolanda

Heej Jolanda

Leuk is dat he dat niemand het verwacht. Dan komt het echt aan als een verassing.

Ik heb vandaag mijn echo gehad en alles was gelukkig weer in orde. We hebben het gehad over onderzoeken en we hebben besloten om begin mei met 12 weken een vlokkentest te gaan doen. Dan duurt het nog 2 weken voor de uitslag, en hoop ik daarna gerustgesteld te zijn.

Ook ga ik rond de 20 weken een pret echo laten maken, dit heb ik de vorige keer niet gedaan, ik dacht dat het wel goed zat met mijn kindje maar er bleken wel degelijk dingen te zijn die je niet op een echo ziet. Ik wil gewoon alles zeker weten.

O ja en ik wil weten wat het word (maar hou dat wel geheim)
En jij?

Wanneer heb jij een echo? En wil je straks ook weten wat het word?
O en is het nog gelukt met de broeken, bij de H&M hebben ze ook spijkerbroeken die kan je het hele jaar aan. (neem maar van mij aan, want ik heb ze al sinds vorige jaar augustus aan hahaha)

Gr. Ingrid

Terug
Bovenaan