hunnybun

Heej Hunnybun

Spannend hoor, vind het trouwens knap van je dat je het nog 3 weken vol kan houden, want met 8 weken kan je het ook al zien. (bij mijn vorige zwangerschap ook met 8 weken, terwijl er toen al een groei achterstand was)

Ik heb toch maar even de vk gebeld, en alles aan haar gevraagd. Ze zei dat ik me geen zorgen moest maken omdat ik toch behoorlijk misselijk ben, en ook dat de echo veel ste vroeg was. Het is dan vrij normaal dat je dan nog niks ziet. Vanaf die tijd ben ik weer wat rustiger geworden (had gelijk moeten bellen, scheelde me een hoop stres)

Dus nog anderhalve dag en dan hoop ik de kleine te zien.

Ik laat het donderdag even weten.

Gr.

hooi fenne
Hoe is het gegaan vandaag.
Ben erg nieuwschierig.

Ik heb ook een echo afspraak en die is maandag 21april.
Dus nog ruim 2 weken.
ach is zo voorbij, hoop ik.

liefs hunny

Heej Hunnybunn

Alles in orde, kindje is 1,4 cm groot 8 weken oud en rond 13 november jarig. JOEHOE, wat was ik blij zeg.

Ja mijn dag kan niet meer stuk. Nou mag ik 17 april terug komen.

Ga nu lekker proberen te genieten.

Hoe is het met jou voor de rest. Hoe voel je je?

Gr.

hoi fenne

Wat een goed nieuws zeg, fijn voor jullie dat het allemaal goed is.
Ik heb 21 april een echo afspraak, dus nog 2 weekjes wachten.
Ach is zo voorbij, als alles maar goed is dan, dat is wel spannend hoor.

Verder ben ik moe en heb nergens zin in en puf voor.
Nog eventjes dan hoop ik dat het wat minder word.

Nou hou me op de hoogte.
liefs hunny

Heej Hunnybun

Hoe is het ermee? Alles goed. Nog eventjes en we zijn de 12 weekjes voorbij. Bij mij is het inmiddels bekend dat ik zwanger ben. De meeste reactie die ik gehoord heb is "o dat dacht ik al". Sinds het verlies van mijn dochter wordt ik heel erg in de gaten gehouden, maar omdat ik al zo'n buikje had kon ik het niet meer verbergen.

Ik sta inmiddels op de novemberhyves, als je hyves heb kan je me daar opzoeken. Ben benieuwd wie je bent.

Fenne* is mijn overleden dochtertje, ikzelf heet Ingrid. Maar vind het jammer dat haar naam niet meer gebruikt wordt en vond het leuk om hem hier terug te zien. Vandaar Fenne.

Gr. Ingrid

Hoi ingrid,

Alles gaat goed hierzo, nog moe, moe en moe, maar verder geen klagen.
Heb het op mn werk wel aan mn hoofdleidster verteld want ze vond dat ik de laatste tijd zo futloos was, moe en vooral niet enthousiast. Dus heb het maar verteld.
Verder heb ik mn echo een week eerder gezet omdat het dus een beetje gaat opvallen en mn broeken, Ja echt verschrikkelijk, zitten al te strak,
Ze zitten niet lekker meer en nog 2 weken mn buik inhouden dat red ik niet.
Dus maandag mag ik al, dat is wel lekker snel.
Smiddags om kwart voor 2, ben erg benieuwd.
En dan ga ik het vertellen, ben dan rond de 10 weken.
Dus dan moet het wel kunnen, en als het hartje goed klopt.

Ik heb even op de hyves gekeken, Er stond maar 1 ingrid,  Dus heet jij dan  roessen met je achternaam, Als jij dat bent, dan herken ik je niet.
Nou volgende week zal ik me ook aanmelden
dus nog even spannend.

Wel fijn dat de buitenwereld zo leuk reageerd, je weet het maar nooit he, hoe mensen reageren als je al weer zo snel zwanger bent.
Nou heel fijn voor jullie dat het goed gaat.

liefs hunny

ooooo dom, nou vergeet ik te vertellen dat ik het een mooie naam vind , Fenne,
T was vast een heeeel mooi meisje.
Ze zal als een schitterend engeltje mee vliegen en jullie steunen bij deze zwangerschap.
liefs hunny

Ja de naam Fenne is helemaal te gek, lekker stoer, iedereen die hem wil gebruiken moet dat zeker doen want het is gewoon een hele leuke naam.

Ben benieuwd hoe het maandag zal gaan en ook hoe iedereen op je zwangerschap zal reageren.

Klopt ja ik ben die ene Ingrid die erop staat, nou als je maandag wat weet, meld je je dan maar aan.

Gr. Ingrid

Terug
Bovenaan